Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PDF kan jeg bekrefte JA, men office-filene skal også kunne leses i medfølgende Quickoffice

 

Okay, takk for svar! Må jo bare skaffe meg denne lille saken:D Men bare lurer på en ting. Leser rundt omkring at det er endel lagging og tregheter i menyene. Hvor ille er det? Er litt allergisk mot trege menyer. Hvor kjapp er internett surfingen?

 

har den ikke selv, men det er noe med at du må ha et rask minnekort, class 6 og kjøre nyeste rom, da slipper du mesteparten av. Til basisfunskjonene virket den veldig kjapp når eg prøvde den

Lenke til kommentar
Har kjøpt HTC Hero nå, og venter spent på den i posten. Hvordan installerer jeg en ny rom hvis jeg har Mac? Kan dette gjøres direkte fra Hero'en?

 

Det fungerer på akkurat samme måte når du har mac, i windows måtte jeg legge inn drivere også, det slapp jeg på mac.

Du kan legge inn at nandroid skal bootes ved f.eks å holde inne home-knappen når du starter opp, dette gjør at du kan oppdatere til nye ROMs direkte på tlf uten pc. Men du må uansett kjøre det gjennom en mac eller windows første gang for å kunne legge inn dette.

Lenke til kommentar
Har kjøpt HTC Hero nå, og venter spent på den i posten. Hvordan installerer jeg en ny rom hvis jeg har Mac? Kan dette gjøres direkte fra Hero'en?

Hvor var det du kjøpte telefonen? :)

Hvorfor skulle det ha noe å bety?

Fordi jeg er på vei til å kjøpe telefonen selv, men jeg lurer på hvor jeg skal kjøpe den. Derfor spurte jeg om det.

Lenke til kommentar
Har kjøpt HTC Hero nå, og venter spent på den i posten. Hvordan installerer jeg en ny rom hvis jeg har Mac? Kan dette gjøres direkte fra Hero'en?

Hvor var det du kjøpte telefonen? :)

Kjøpte den brukt på finn.no for 3000. Fyren hadde hatt den i 2 mnd. og fikk ny buisnesstlf så måtte selge. Jeg er fra Stavanger, men siden jeg for tiden studerer i Bergen fikk jeg bare en kompis hjemmefra til å hente den ;)

Lenke til kommentar

Er det noe som har til tider problemer med både innkommende og utgående samtaler? Jeg har bare mer og mer av dette. Feks kan folk ringe til meg, de får ringetone og ender etterhvert på mobilsvar, men ingenting skjer på min side.

 

Utgående så kan jeg ringe og ikke komme igjennom, den bare "legger på". Etter 4-5 forsøk går det kanskje.

 

SMS ifra spesialnummer får jeg sjeldent, må gjerne bestille feks passord til nettbank 4 ganger før det ramler inn 4 meldinger.

 

Setter pris på tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Vet man noe om når Android Market åpner for betalingsprogrammer her i landet? Skulle gjerne hatt et godt navigasjonsprogram til bruk i bil, men Copilot, som ser ut som det beste alternativet, er jo ikke tilgjengelig :( (Evt. andre tips til navigasjonsprogrammer for bil som ikke benytter GPRS mottas med takk)

 

Har forøvrig hatt min Hero i to uker nå og blir egentlig bare mer og mer fornøyd. Fikk den for 1.900,- fra Telehuset med Telenor Frihet, noe jeg synes var en bra pris. Fortsatt litt uvant med størrelsen (hadde W880i før), men alle de andre fordelene veier opp for dette :)

Lenke til kommentar
Er det noe som har til tider problemer med både innkommende og utgående samtaler? Jeg har bare mer og mer av dette. Feks kan folk ringe til meg, de får ringetone og ender etterhvert på mobilsvar, men ingenting skjer på min side.

 

Utgående så kan jeg ringe og ikke komme igjennom, den bare "legger på". Etter 4-5 forsøk går det kanskje.

 

SMS ifra spesialnummer får jeg sjeldent, må gjerne bestille feks passord til nettbank 4 ganger før det ramler inn 4 meldinger.

 

Setter pris på tilbakemeldinger!

 

Har du oppgradert til siste ROM? Jeg hadde samme problem med den ROM som telefonen ble levert med. Min samboer kunne sende meg mange meldinger på dagtid jeg aldri fikk. Hadde samme erfaringer med passord til nettbank som du nevner. Jeg oppgraderte til siste ROM og etter det har jeg ikke hatt noen problemer med å motta meldinger.

 

Det jeg derimot har erfart er at det ringer gjerne et par ganger med ventesignal for den som prøver å nå meg før jeg hører det ringer. Vibrering kan starte 3-4 sekunder før ringelyden slår inn, og det synes jeg er for tregt.

Lenke til kommentar
Er det noe som har til tider problemer med både innkommende og utgående samtaler? Jeg har bare mer og mer av dette. Feks kan folk ringe til meg, de får ringetone og ender etterhvert på mobilsvar, men ingenting skjer på min side.

 

Utgående så kan jeg ringe og ikke komme igjennom, den bare "legger på". Etter 4-5 forsøk går det kanskje.

 

SMS ifra spesialnummer får jeg sjeldent, må gjerne bestille feks passord til nettbank 4 ganger før det ramler inn 4 meldinger.

 

Setter pris på tilbakemeldinger!

 

Har du oppgradert til siste ROM? Jeg hadde samme problem med den ROM som telefonen ble levert med. Min samboer kunne sende meg mange meldinger på dagtid jeg aldri fikk. Hadde samme erfaringer med passord til nettbank som du nevner. Jeg oppgraderte til siste ROM og etter det har jeg ikke hatt noen problemer med å motta meldinger.

 

Det jeg derimot har erfart er at det ringer gjerne et par ganger med ventesignal for den som prøver å nå meg før jeg hører det ringer. Vibrering kan starte 3-4 sekunder før ringelyden slår inn, og det synes jeg er for tregt.

 

jeg har oppdatert rom'en, men jeg har også problemer med inngående samtaler og sms...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...