Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Noen som har problemer med facebooken sin? jeg får beskjed om å logge inn hele tiden via "people" greia, når jeg vil se updates til venner etc.

 

Når jeg da logger inn, ser jeg ingen updates fra tidligere av, men bare fra jeg logget inn og framover.. Det tar også veeeeeldig lang tid å update..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Fekk min Hero i dag, men han klarar ikkje å finne HTC Sync på pc-en sjølv om eg har starta programmet. Har prøvd både versjonen som følgte med, og oppdateringen på htc.com. Får feilmelding om at han ikkje kan finne HTC Sync. Kjører XP Professional Service Pack 3. Help needed!

Jeg fikk det ikke til å fungere med min laptop med Windows 7 pro (fant ikke PC-sync), så jeg endte opp med å gjøre det på min maskin med Vista... Og det fungerte smertefritt. Du får google det, evt. prøve på en annen maskin, om du har en som er tilgjengelig!

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14527634

Lenke til kommentar

Satt på InivisibleSHIELD for lenge sida. Det tok jeg av. Lite stilfullt, og dårlig tilpasset. Men jeg lot skjermfilmen sitte på, og den gjorde skjermen litt mindre responsiv, men ikke irriterende mye. Også større friksjon. Vurderer å ta den av også. Anbefaler ikke body-kitet.

 

Hva er denne radiooppdateringen? Radio, som i FM, eller andre funky radiobølger?

 

Og hvilke verdier bruker folket for å konvertere filmer?

Lenke til kommentar
Satt på InivisibleSHIELD for lenge sida. Det tok jeg av. Lite stilfullt, og dårlig tilpasset. Men jeg lot skjermfilmen sitte på, og den gjorde skjermen litt mindre responsiv, men ikke irriterende mye. Også større friksjon. Vurderer å ta den av også. Anbefaler ikke body-kitet.

 

Hva er denne radiooppdateringen? Radio, som i FM, eller andre funky radiobølger?

 

Og hvilke verdier bruker folket for å konvertere filmer?

Ikke fm radio nei:) Denne radioen har som oppgave og forbedre telefonens signaler:)

Lenke til kommentar
Er det i hele tatt noen som anbefaler white framfor brown?

 

Den hvite er jo übernice!

Vet ikke om jeg er helt enig... Hadde vært mye penere om hele hadde vært sølv eller noe, ikke både sølv og hvit... :hrm:

Men er det ingen som har konkurrerende priser på linje med Chess?

Lenke til kommentar
Satt på InivisibleSHIELD for lenge sida. Det tok jeg av. Lite stilfullt, og dårlig tilpasset. Men jeg lot skjermfilmen sitte på, og den gjorde skjermen litt mindre responsiv, men ikke irriterende mye. Også større friksjon. Vurderer å ta den av også. Anbefaler ikke body-kitet.

Begynner å merke det nå jeg også. Det tar vekk den matte finishen, og er dårlig passet til telefonen. Skiten ligger seg også langs kantene av filmen, og du får brune streker på og rundt telefonen. Ikke særlig pent. Begynner å tenke på å dra av min også.

Lenke til kommentar
Satt på InivisibleSHIELD for lenge sida. Det tok jeg av. Lite stilfullt, og dårlig tilpasset. Men jeg lot skjermfilmen sitte på, og den gjorde skjermen litt mindre responsiv, men ikke irriterende mye. Også større friksjon. Vurderer å ta den av også. Anbefaler ikke body-kitet.

 

Hva er denne radiooppdateringen? Radio, som i FM, eller andre funky radiobølger?

 

Og hvilke verdier bruker folket for å konvertere filmer?

Ikke fm radio nei:) Denne radioen har som oppgave og forbedre telefonens signaler:)

 

Har du link? Og er det mulig å installere dette selv om telefonen ikke er roota? Sitter nemlig med nyeste ROM fra HTC.

Lenke til kommentar
Flere som opplever at sms og telefonsamtaler ikke kommer inn? har mye problemer med dette.... og få også spørsmål om pinkode i ny og ne.... totalt sett ganske skuffet over 'helten' etter en måneds bruk

 

Første tingen jeg ville prøvd er å bestille nytt SIM-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...