Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De har sikkert en HDMI kabel. Forskjellen er ikke fantastisk stor.

"Men da har du åpenbart ikke peiling."

 

Forskjellen på HDMI 1.2 og 1.4 og 2.0 er ganske markert, både i båndbredde og funksjoner. De fleste butikker selger HDMI 1.4 kabler, men det finnes 1.2-kabler å oppdrive. Det er ikke umulig at butikken selger 1.4-kabler og fyren hadde en HDMI 2.0-kabel.

 

 

 

Nå snakker du om standarder. En HDMI 1.2 kabel til 2000 kroner er ikke merkbart bedre enn en til 200 kroner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Nå var det bra at jeg gikk tilbake til forrige side, for da jeg leste dette ute av konteksten, trodde jeg at det handlet om noe helt annet.

 

Slik som dette? Ja, det er NSFW

 

a3008acb89.jpg

 

 

 

Jeg har ikke så mange kundehistorier ellers. Vel. Kanskje. Jeg har skrudd på kopimaskiner, og det var en kunde som var spesielt glad i en tekniker på jobben. Eldre kar. Jeg var lærling på den tiden.

 

Denne kunden tilttale den ene teknikeren unge herr Navn. En gang så kalte han oss hans unge prinser. O.o

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er skremmende hva slags holdninger enkelte av dere har til kundene deres.

Er ikke så ille.

For å fikse ett evt problem med støy måtte jeg først få noen ut for høre om der faktisk var støy, så få ut en teknikker for å fikse problemet(f.eks bytte vifte). Siden dette ikke går på garanti, så faktureres avdelingen det gjelder. Hardware var heller ikke mitt felt, så jeg måtte kontaktet hardware-avdelingen for å få de til å ta seg av alt. Noe de ikke hadde gjort ettersom det ikke er en feil. Det er snakk om intern telefonsupport, så det var antagelig ikke i samme fylke som meg engang.

 

Å være snill funker ikke alltid så lenge man må betale andre for å være det. Spesiellt ikke når det verken er snakk om garantisak eller mitt område eller noe som avdelingen jeg jobbet på kunne eller skulle ta med mindre det var snakk om ekstremt støy, som f.eks noe som gikk borti vifta. Så vidt jeg husker var det snakk om mer eller mindre vanlig pc-støy fra en litt eldre pc...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Nei, men "boksen på gulvet" er en gjenganger.

har faktisk fått spørsmål om den bråkete boksen på gulvet er nødvendig å ha...

Husker ikke hva hun jobbet med, med pc'n var veldig nødvendig i jobben.

 

Du skulle bare svart nei og sagt at hun bare kunne dra ut kablene og pakke den vekk. :p

Lenke til kommentar

Jeg ble helt målløs og fikk veldig lyst til å bryte inn å be den jævla dusten om å roe seg ned sjøl og slutte å kaste bort tid

Så hvorfor gjorde du det ikke? Ikke ta det ille opp, men det er svært ofte man hører "Jeg skulle gjerne", "Jeg vurderte å" osv, men man hører så godt som aldri at noen hadde baller til å faktisk gjøre det. I dette tilfellet hadde det nok vært ekstra viktig, avhengig av hvor gammel hun unge jenta var. Snakker vi en tenåring er det en ting, men om det er en jente på ti er hun nok ikke i stand til å snakke for seg når det gjelder sinte voksne. Da er det jo viktigere at snille voksne griper inn. Det handler om å hjelpe de svake, og alt det der.

 

Edit: Kort versjon: Jeg tror nok minst halve bussen "hadde veldig lyst til" å gripe inn, så hvorfor gjorde ingen det?

Endret av Schreiber
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg ble helt målløs og fikk veldig lyst til å bryte inn å be den jævla dusten om å roe seg ned sjøl og slutte å kaste bort tid

Så hvorfor gjorde du det ikke? Ikke ta det ille opp, men det er svært ofte man hører "Jeg skulle gjerne", "Jeg vurderte å" osv, men man hører så godt som aldri at noen hadde baller til å faktisk gjøre det. I dette tilfellet hadde det nok vært ekstra viktig, avhengig av hvor gammel hun unge jenta var. Snakker vi en tenåring er det en ting, men om det er en jente på ti er hun nok ikke i stand til å snakke for seg når det gjelder sinte voksne. Da er det jo viktigere at snille voksne griper inn. Det handler om å hjelpe de svake, og alt det der.

 

Edit: Kort versjon: Jeg tror nok minst halve bussen "hadde veldig lyst til" å gripe inn, så hvorfor gjorde ingen det?

 

 

Hun var VGS elev tror jeg. Situasjonen ga seg rett etter det så så ikke behovet for å dra den lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...