Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja! Og spesielt steder hvor man har bygget ut i etterkant, plutselig har du 16 - 18 - 32 - 34 - 36 - 20 - 22, de nye husene ligger gjemt inne bak de gamle. Eller der hvor b og c kommer før a.

 

Jaggu meg glad jeg bor i en liten by, blir relativt fort kjent med veiene her. Dog finner man disse clusterfucks av noen veier en gang i mellom, er man da litt stressa i forveien... Geeezes!

Og gjerne også småveier som går så tett forbi andre hus at de ser ut som oppkjørsler i mørket. Dermed kjører man fram og tilbake og prøver å finne et hus som ikke ser ut til å eksistere.

Lenke til kommentar

I dag ble jeg tiltalt ved (for)navn av ei dame som spurte hvor hun kunne finne billettautomatene. Jeg svarte på spørsmålet, men syntes det var rart at hun kunne navnet mitt, da jeg aldri har sett henne før. Jeg har heller ingen form for navneskilt. Vi skal ikke gi ut navnet vårt til ukjente kunder (dette gjelder spesielt sure kunder, men denne kunden var ikke sur).

 

Det var en annen kundeveileder som jobbet med meg i dag. Jeg så ut dama kom fra ham, så jeg lurte på om de hadde snakket sammen og han hadde kommet til å nevne navnet mitt av noen grunn. Nei, det hadde han ikke. Dette var like merkelig for ham.

 

Snedig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, er det "lov" å henge klær på klesstativene som ofte står utenfor prøverommene? Jeg føler ofte at jeg ender opp med å rote mer om jeg legger ting tilbake, for jeg klarer ikke å huske hvor jeg fant alt, (og jeg orker som oftest ikke å lete meg fram over heele butikken. :blush: )

Samme spør jeg om. Synes også det av og til er vanskelig å brette klærne like fint tilbake. Pleier somregel å gjøre så godt jeg kan for å legge de fint tilbake, men er ikke alltid det blir like bra. :p

Jepp det er det! Det er det de er for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber på en liten bensinstasjon, så omtrentlig alle som kommer innom slår av en liten prat. I går hadde jeg stått 7 timer på jobb, nettopp tilbake fra en god dose influensa og ryggproblemer, da en av stamkundene kommer nedom med en plastboks og gir den til meg. Inni den var det hjemmelaget middag og den var fortsatt varm. :) Det forundrer meg stadig hvor snille og hyggelige folk kan være.

 

Ellers begynner jeg snart i yrket som bartender i tillegg til min vanlige jobb, så da skal vi alltids klare å grave frem noen litt mer uheldige hendelser.

Hvem vet hva hun hadde lurt oppi den boksen der?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Må skrive ned det jeg opplever hver dag. Når jeg kommer hjem har jeg selvfølgelig glemt alt det morsomme og sprø som skjedde. Tror jeg jobber på den mest innholdsrike butikken i mitt fylke.

 

butikk er så enveiskjørt til helvete. hvis du jobber i dagligvare misunner jeg deg enn.

 

særlig kassaarbeid er skikkelig alzheimers. ser jo en 100 talls fjes per dag. ikke rart man ikke husker noe :p

 

en gang var det en retard kid som prøvde å kjøre ut med trillekassen full av godteri. lo godt da jeg. hehehe :)

Lenke til kommentar

Synes det er relativt artig hvordan enkelte kunder kommer med den vanlige "Jeg skal aldri handle her igjen!" og "jeg skal si det til aaaalle vennene mine, om dere ikke gjør som jeg sier!" (noe som sannsynligvis gjør at vi mister 1-2 kunder) FØR jeg i det hele tatt aner hva kunden skal klage på og hva som er galt.

 

Nå viste det seg at kunden hadde tatt 50-liters plastbokser og fant ut at hun hadde betalt for mye. Helt greit, er det vi som priser feil så skal hun få pengene tilbake. Problemet var bare at hun hadde tatt feil av 50- og 60-liters kasser, og da ble summen hun betalte helt korrekt.

 

Eller, hun hadde faktisk betalt for lite, fordi hun mente det var en annen pris enn det igjen da hun kom til kassen første gangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...