Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del vil høre flere ekstreme opplevelser. At selgerne på Elkjøp er udugelige, at kassapersonellet på dagligvaren sliter med kvitteringer og skillepinner, eller folk generelt ikke kan oppføre seg i kø - dette vet vi.

 

Kom med noe nytt! Noe unikt! Kom med kosehistoriene! Kom med skrekkopplevelsene der kunden knuser tven på display hos Elkjøp med en øks eller noe!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Okay.png?1289522763

Dette er noe som skjer ofte på 1. linje support (personlig oppmøte/telefon, ikke "vi kommer til deg og fikser det"):

 

Jeg: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?

Kunde: Hei, jeg trenger å få kommet meg på det trådløse nettet.

Jeg: Det skal vi få ordnet. Har du med deg maskinen?

Kunde: Nei, den står i klasserommet. Da får jeg vel kanskje hente den da? Hehehe

Jeg: Ja, det hadde vært fint..hehe..(med litt falsk latter og sleipt smil)

Får mest lyst til å facepalme, men jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å være hyggelig.

 

Også en annen gang:

En kollega: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?

Kunde: Jeg har knust pcen min jeg.

Kollega: Ja, det kan vi jo se på (forventet knust skjerm, sølt vann i tastaturet eller lignende ting som vi reparer)

Før kunden i det hele tatt får dratt frem maskinen så sier han:

"Ja, jeg har forsikring altså".

 

Enden på visa ble at HP ikke ville reparer det ettersom avtalen vi har kun dekker 3 store deler på maskinen.

http://bildr.no/view/1003487

http://bildr.no/view/1003488

http://bildr.no/view/1003489

 

Edit: Fikset litt.

Endret av MarB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De maskienen der fra HP smulderer opp for ingenting. Bare de har ligget i sekken og ikke har skrudd seg av i et par timer så har pc'en blitt så varm at når man setter den litt hardere ned enn vanlig sprekker plastikken av med en gang. Mulig denne eleven har gått LITT hardere til verks, men det endrer ikke poenget om at den HP serien suger så inni helvette. (Ikke skjønner jeg hvorfor IKT ved skolene i norge velger denne pc'en som et alternativ. Må jo bare være fordi man kikker på prisen og maskinvare isteden for litt bedre kvalitet. Mere møkk en billige HP pc'er skal man lete lenge etter. Overoppheter seg om man kikker på de, bråker værre en satan selv og funker som regel ikke mer enn 2-3 år.)

Lenke til kommentar

 

Dette er noe som skjer ofte på 1. linje support (personlig oppmøte/telefon, ikke "vi kommer til deg og fikser det"):

 

Jeg: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?

Kunde: Hei, jeg trenger å få kommet meg på det trådløse nettet.

Jeg: Det skal vi få ordnet. Har du med deg maskinen?

Kunde: Nei, den står i klasserommet. Da får jeg vel kanskje hente den da? Hehehe

Jeg: Ja, det hadde vært fint..hehe..(med litt falsk latter og sleipt smil)

Får mest lyst til å facepalme, men jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å være hyggelig.

 

Også en annen gang:

En kollega: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?

Kunde: Jeg har knust pcen min jeg.

Kollega: Ja, det kan vi jo se på (forventet knust skjerm, sølt vann i tastaturet eller lignende ting som vi reparer)

Før kunden i det hele tatt får dratt frem maskinen så sier han:

"Ja, jeg har forsikring altså".

 

Enden på visa ble at HP ikke ville reparer det ettersom avtalen vi har kun dekker 3 store deler på maskinen.

http://bildr.no/view/1003487

http://bildr.no/view/1003488

http://bildr.no/view/1003489

 

Edit: Fikset litt.

 

 

Æsj! FY flate hvor griste den pcen er! Ser fettet og møkk over hele maskina! Når man får sånne fettringer på tastaturet noe alla det minibanktaster har da får jeg litt hetta... Sier bare litt om hvordan maskinen behandles...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...