Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Kunde i dag kommer inn like etter åpningstid for å kjøpe VG. "Da blir det 20,- kroner" sier jeg. Da klikker det omtrent for han! :dontgetit:

 

Kunde: FAEN, HVORFOR ER DET SÅ DYRT? BARE FORDI DE SENDER MED ET RÆVA BILAG? JEG SKAL IKKE LESE DET ENGANG!!! FAEN ALTSÅ!

 

Så gikk han demonstrativt bort til søppelkassa og kasta alle bilagene. Måtte nesten le litt da... :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag var så og si alle kunder i godt humør og var en ganske så hærlig dag. Alltid kjekt når kundene er i godt humør og ingen klager. Selv om det regnet og var grått og trist. Men det som fikk meg til å smile godt var følgende:

 

Som sagt så ligger butikken rett ved en videregående skole så vi har ganske godt trykk av elever til tider. Ei jente kom innom i dag, tok med seg ett kryssordblad til kassen og sa til venninnene at hun skulle løse kryssord i timen. Jeg gir henne ett litt strengt blikk og sier hun må følge med i timen og ikke løse kryssord. Tror hun ble litt flau av kommentaren min. Skulle bare hatt nekta henne å kjøpe kryssordbladet med begrunnelse at hun måtte heller følge med i timen ;)

 

Ellers har jeg fortsatt en god dialog med psykologen som kommer innom.(har til og med addet han på facebook) I dag hadde jeg fått noen gratisbilletter til en nattklubb som jeg kan bruke når jeg vil. Så spurte jeg han for morro skyld om han ville være med. "Er ikke det en slik HETEROPLASS?" spurte han. Ja, svarer jeg og så sier han at da blir han ikke med ;) digger bare den fyren asså.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Må bare Off-Topic'e litt her, tilgi meg.

 

Helt enig. Lidl forsøkte seg med de kassene her. Selv gjør jeg dette enda når jeg tar helgehandelen på gamle Lidl (nå Rema). Rema har heldigvis ikke fjernet pakkehyllen.

Bor du i Florø?

Kunne like godt være Førde. :) Her var det Lidl-butikk som Rema nå eier.

Lenke til kommentar

Sitter på jobb nå og skriver dette her fordi jeg hadde nettopp noen veldig hyggelige gamle mannfolk på besøk som skulle ha en komfyr som de hadde bestilt og skulle hente og jeg hjelper dem ut med komfyren og hjelper dem med å få den inn i bilen og når jeg er ferdig får jeg en god klapp på skulderen og så sier han ene " Ikke finn på noe tull i kveld da! " og smiler. Elsker slike folk de får dagen til å bli mye bedre enn det den allerede var!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du er ikke alene om den, HPE. Det er så frustrerende å befinne seg i veier som kan inneholde tresifrede husnummer, men det er sånn typ tyve hus mellom hvert synlige nummer.

 

"391, 391, hvor er du hen... se her ja... 280.. vi nærmer oss. 410?! Faen! *snu*"

 

Ja! Og spesielt steder hvor man har bygget ut i etterkant, plutselig har du 16 - 18 - 32 - 34 - 36 - 20 - 22, de nye husene ligger gjemt inne bak de gamle. Eller der hvor b og c kommer før a.

 

Jaggu meg glad jeg bor i en liten by, blir relativt fort kjent med veiene her. Dog finner man disse clusterfucks av noen veier en gang i mellom, er man da litt stressa i forveien... Geeezes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare Off-Topic'e litt her, tilgi meg.

 

Helt enig. Lidl forsøkte seg med de kassene her. Selv gjør jeg dette enda når jeg tar helgehandelen på gamle Lidl (nå Rema). Rema har heldigvis ikke fjernet pakkehyllen.

Bor du i Florø?

 

Lidl hadde i sin tid over 50 butikker i Norge. Jeg har vært i sånne butikker i Kristiansand, Grimstad, Drøbak, Grünerløkka og Kalbakken. Ganske vanlig, med andre ord.

Lenke til kommentar

Må bare Off-Topic'e litt her, tilgi meg.

 

Helt enig. Lidl forsøkte seg med de kassene her. Selv gjør jeg dette enda når jeg tar helgehandelen på gamle Lidl (nå Rema). Rema har heldigvis ikke fjernet pakkehyllen.

Bor du i Florø?

Kunne like godt være Førde. :) Her var det Lidl-butikk som Rema nå eier.

I drøbak også :p

 

 

Edit: Srry så ikke innleggene over :( så går gå on topic nå, Fikk 3 kasser med ekstra tyggis idag fordi de gikk ut på dato engang i 2010 :D Sinnsykt digg :D

Endret av Gurre97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...