Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da du bare skal holde deg dønn seriøs og se om hun reagerer positivt på det :whistle:

 

 

 

Er det vanlig at folk får noe ekstra når de kommer tilbake med en feilvare?

En kar i går var dritsur fordi jeg ikke ville gi han pærer gratis da han hadde fått en lampe som ikke funket. (og tok hele 5 sekunder å fikse)

Lenke til kommentar

Men, når det er sagt så er det uansett ikke akseptabelt av Elkjøp å drive på slik. Men dette skyldes ofte det evige prisjaget hvor folk skal ha kvalitet, kunnskap, lagervare til lavest mulig pris. Her fikk du lagervare, og måtte betale for manglende kunnskap ved å reise frem og tilbake for å rette på feil de gjorde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler.

 

Nå har du nok misforstått.. Jeg dro ikke til hi-fi klubben for å forhøre meg om produktene til elkjøp, jeg dro dit for å få et annet, muligens bedre tilbud. Da det viste seg å bli 3000 kroner dyrere, pluss at de ikke hadde noe anlegg som får plass i den lille stua mi så måtte jeg jo tilbake til elkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler.

 

Nå har du nok misforstått.. Jeg dro ikke til hi-fi klubben for å forhøre meg om produktene til elkjøp, jeg dro dit for å få et annet, muligens bedre tilbud. Da det viste seg å bli 3000 kroner dyrere, pluss at de ikke hadde noe anlegg som får plass i den lille stua mi så måtte jeg jo tilbake til elkjøp.

Ah oki, da er det en annen sak.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med å innhente tilbud fra flere butikker. Om dette er reelt eller om det kun var for å utnytte kunnskapen til Hifi-klubben er det kun vedkommende som vet. Noe eg ikke skal spekulere i.

 

Det burde derimot vært en vekker når Hifi-klubben påpekte dette med Blu-Ray opptakeren.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke de er spesielt ille at du får en bluray-opptaker med bare en tuner med mindre du spesifiserer at du har behov for noe annet. Så lenge du har en HDPVR i tillegg har du jo faktisk ikke behov for en eneste tuner i det hele tatt. Med mindre duy var veldig mye tydeligere enn du er nå når du var på Elkjøp, lukter jeg at mye av dette kan være din feil. :p

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...