Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi ferdige med å diskutere skillepinner og hvor nær man skal/ikke skal stå andre kunder, og går tilbake til kundehistorier :)

 

EDIT: Off-topic slettes uten varsel.

 

EDIT 2: Enkelte skjønte ikke helt denne posten, så derfor har jeg slettet en del tidligere innlegg om blant annet skillepinner, så håper vi at folk ikke blir trigget til å svare før de kommer til denne posten.

Endret av Asteroidea
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var en gang vi stengte tidligere enn vanlig (ICA) så gitteret var nesten helt nede og vi hadde en ansatt foran som fortalte at butikken var stengt. Jeg satt i kassa og spiste en hamburger da det plutselig kom en kunde rullende under gitteret og løp inn i butikken for å få kjøpe en melon. Noe av det morsomste jeg har sett på lenge, han fikk selvsagt ikke kjøpt og eskortert ut. Stil a nice try.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ahh, hater sånne folk som har en stappfull handlevogn og står som nummer to i køen. Rett står det en kar med en grandis, cola og skal kjøpe en boks snus. Men neida, hun som skal kjøpe varer for mange tusen kroner.

 

Er det virkelig så vanskelig å vente 30 sekunder lenger?

Det er ikke det. Jeg var på butikken her om dagen, og hadde en handlevogn, mens bak meg sto en jente med en blomsterbukett. Jeg snudde meg og sa hun kunne gå foran meg. Ikke vanskelig i det hele tatt, spesielt ikke med musikk i øret.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Idag prøvde noen å frelse meg :p

Var 2 finkledde karer, han ene skulle ha røyk, tyggis, lighter og så en ting til jeg ikke husker hva var, og så brått når vi nærmer oss betaling så begynner de å si ting som

"Viste du er GUD er glad i DEG?"

"Synes du ikke det er merkelig at vi kommer innom og spør akkurat DEG om dette?" <-- til denne hadde jeg så jævlig lyst til å svare: jo, det er jævlig merkelig, gtfo :p

 

osv. osv.

 

hva skal man gjøre i en slik situasjon synes dere? jatte med eller argumentere mot kristendommen? :p jeg har ingen tro på det og kan en del mot-salver til dette :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva skal man gjøre i en slik situasjon synes dere? jatte med eller argumentere mot kristendommen? :p jeg har ingen tro på det og kan en del mot-salver til dette :p

Der jeg jobbet før, hadde vi vindu rett ut mot Karl Johan. Der sto det en dag en kar og delte ut flyers som fortalte at man måtte la seg frelse og godta Jesus, for ellers havnet man i helvete. Det var skrevet på en truende og skremmende måte. Det var gøy å se hvor mange som tok mot lappen, leste litt mens de fortsatte å gå, for så å bråsnu og klikke i vinkel på typen :!:

Endret av Asteroidea
Lenke til kommentar

Var en gang vi stengte tidligere enn vanlig (ICA) så gitteret var nesten helt nede og vi hadde en ansatt foran som fortalte at butikken var stengt. Jeg satt i kassa og spiste en hamburger da det plutselig kom en kunde rullende under gitteret og løp inn i butikken for å få kjøpe en melon. Noe av det morsomste jeg har sett på lenge, han fikk selvsagt ikke kjøpt og eskortert ut. Stil a nice try.

For det første er det vel ikke lov å stenge butikken før dere skal. Og spise hamburger i kassa? Ikke rart ICA har/hatt store problemer.

Lenke til kommentar

For det første er det vel ikke lov å stenge butikken før dere skal. Og spise hamburger i kassa? Ikke rart ICA har/hatt store problemer.

Tipper det var for eksempel dagen før bevegelig helligdag eller noe sånt, da man vel nærmest er forpliktet til å stenge tidligere enn vanlig (ihvertfall er det vanlig). Og butikken var i praksis stengt når han satt og spiste hamburger, noe jeg ikke ser på som noe galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

derfor jeg aldri kjøper en dritt fra elkjøp og spesielt ikke fra expert. Møkkabutikker med kvalme nordlendinger som selgere. Bare ute etter å selge det dårligste de har for så mye penger som mulig. Husker en episode hvor jeg sto å kikka på headsett hos Elkjøp. Så kommer en sånn satans nordlending av en selger og presser/dytter meg unna hyllen jeg står ved fordi han skulle vise en kunde noe. Det han viste var overprisa dritt i forhold til noe annet like ved siden av. Holdt på å klikke på tullingen. Samme skjedde en anen gang ved pc hyllene. Sto og kikka på bærbare pc'er. Samma tullingen kommer igjen og presser seg fram med kundene sine. Jeg spør hva han holder på med og han kommer bare med et grynt. Større mangel på respekt over kundene dine skal du lete lenge etter. Ikke at han fikk solgt noen pc til de kundene heller da jeg sørga for å servere fakta om pc'en han skulle selge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

derfor jeg aldri kjøper en dritt fra elkjøp og spesielt ikke fra expert. Møkkabutikker med kvalme nordlendinger som selgere. Bare ute etter å selge det dårligste de har for så mye penger som mulig. Husker en episode hvor jeg sto å kikka på headsett hos Elkjøp. Så kommer en sånn satans nordlending av en selger og presser/dytter meg unna hyllen jeg står ved fordi han skulle vise en kunde noe. Det han viste var overprisa dritt i forhold til noe annet like ved siden av. Holdt på å klikke på tullingen. Samme skjedde en anen gang ved pc hyllene. Sto og kikka på bærbare pc'er. Samma tullingen kommer igjen og presser seg fram med kundene sine. Jeg spør hva han holder på med og han kommer bare med et grynt. Større mangel på respekt over kundene dine skal du lete lenge etter. Ikke at han fikk solgt noen pc til de kundene heller da jeg sørga for å servere fakta om pc'en han skulle selge.

Heldigvis blir slike selgere plukket bort fra systemet relativt raskt :) Litt dumt å la én persons oppførsel gi deg inntrykk av en kjede med mangfoldige tusen ansatte som faktisk kan det de snakker om :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

derfor jeg aldri kjøper en dritt fra elkjøp og spesielt ikke fra expert. Møkkabutikker med kvalme nordlendinger som selgere. Bare ute etter å selge det dårligste de har for så mye penger som mulig. Husker en episode hvor jeg sto å kikka på headsett hos Elkjøp. Så kommer en sånn satans nordlending av en selger og presser/dytter meg unna hyllen jeg står ved fordi han skulle vise en kunde noe. Det han viste var overprisa dritt i forhold til noe annet like ved siden av. Holdt på å klikke på tullingen. Samme skjedde en anen gang ved pc hyllene. Sto og kikka på bærbare pc'er. Samma tullingen kommer igjen og presser seg fram med kundene sine. Jeg spør hva han holder på med og han kommer bare med et grynt. Større mangel på respekt over kundene dine skal du lete lenge etter. Ikke at han fikk solgt noen pc til de kundene heller da jeg sørga for å servere fakta om pc'en han skulle selge.

Heldigvis blir slike selgere plukket bort fra systemet relativt raskt :) Litt dumt å la én persons oppførsel gi deg inntrykk av en kjede med mangfoldige tusen ansatte som faktisk kan det de snakker om :)

 

Vel hele konseptet bak elektrokjedene blir bare dumt i mine øyne. Alle som selger prøver å bli kvitt det dårligste og dyreste først. Om de ikke gjør det får de pryl og faenskap. Dette går mer utover kundene enn alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...