Jump to content

Ratleto

Medlemmer
  • Content Count

    4950
  • Joined

Community Reputation

1261 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

17703 profile views
  1. Og når de kommer med slikt som dette, kommer jo alle med et snev av forståelse for IT-sikkerhet til å skygge unna totalt. Forhåpentligvis.
  2. Mest spennende 2 siste rundene i et F1-løp på veldig, veldig lenge.
  3. Har hatt noen stopp innimellom, men bare en gang jeg trengte å reloade websiden. Har Altibox.
  4. Da skjedde det samme med Verstappen, ja. Der er han også ute. Og han ledet jo.
  5. Punktering på Stroll på langstrekka, pit entry stengt. Utrolig at det ikke er noen rødflagg enda. Virker som førerne har har mer kontroll idag.
  6. Stemmer det. De må bare ha 2 forskjellige navn, sånn at de senere slipper å referere til Østerrike helg 1 eller 2. Også får de inn flere sponsor-navn også da.
  7. Vedder på MINST 2 rødflagg i løpet i morra.
  8. Skjønte det. Rødflagg siste rundemulighet i Q3. Tsunoda ut, og Sainz, som lå bak ham, kjørte ut avkjøringssonen i stor fart, og skadet bilen. Leclerc på pole - igjen. Wow.
  9. Første rødflagg i Q2. Riccardo i veggen samme sted. Man rekker ikke gjøre noe mer i Q2 nå med 1:29 igjen. Veldig tett med tidene.
  10. Andre rødflagg allerede. Stroll først. Giovinazzi denne gangen. Og det er igjen 9:22 av Q1.
  11. Nei, hvis man skal lure "vekt-termostaten" til kroppen, så er det 0,5 kg pr uke hele veien som gjelder.
  12. Ikke hvis man skal høre på forskere og eksperter på området. Da er 2 kg pr 4 uker det beste (0,5 kg pr uke).
  13. Hvis du går for fort ned i vekt, så ja, da går kroppen i sparemodus, og prøver veldig hardt å få deg tilbake til vekta du var på, og gjerne mer. Dette er info fra overlegen ved obesitasavdelingen på St Olavs i Trondheim. Man burde ikke gå ned mer enn 0,5 kg i uka for at kroppen ikke skal tro det er mangel på mat, og gå i sparemodus. En annen ting er at det ikke alltid lønner seg å følge med på vekta. I starten kan det, som andre har nevnt, være at fett erstattes med muskler, som veier mer. Da vil du ikke se endringen på vekta. Men, du vil merke det på klærne! Klær vil sitte løsere, og beltet kan strammes inn mer enn før. Håper du får til vektnedgangen du ønsker. Og husk å ikke gi opp, selv om du kanskje får noen tilbakeslag.
  14. Er det noen her med erfaring på modelltog? Jeg har funnet frem mitt gamle Lima modelltog-sett til sønnen på 6 år, og han elsker det. Men vi sliter med strømmen. Jeg har, etter rensing av lokomotiv, fått deler av banen til å fungere, men det er noe rart. På skinnene der toget går, så går det strøm opp skinnene. Det har jeg testet med multimeter. Men så er det MANGE skinner som ikke har strøm oppå skinnene, men bare på siden av skinnene...?! Jeg har prøvd å rense skinnene med både multispray og med visklær, men til ingen nytte. Hva mer kan jeg prøve?
  15. Denne tråden hadde jeg glemt. Jeg har jo nå skrevet at jeg er ung ufør i en annen tråd, så det er ikke noen "hemmelighet" lenger. Men jeg er ikke så ung lenger da. Er jo rundt 20 år siden det skjedde.
×
×
  • Create New...