Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som kuldemontør, og har nesten bare faste kunder(store bedrifter).

 

En gang jeg var ute på service, kom kunden bort til meg og spurte om han kunne låne bilnøklene mine. Det var mye trafikk der jeg hadde parkert, så regnet med at han skulle flytte bilen for meg. Jeg ga ham nøklene og fikk dem igjen etter en liten stund. Da jeg kom tilbake til bilen på slutten av dagen hadde kunden fylt opp passasjersetet med syltetøy.

Umm... What?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som kuldemontør, og har nesten bare faste kunder(store bedrifter).

 

En gang jeg var ute på service, kom kunden bort til meg og spurte om han kunne låne bilnøklene mine. Det var mye trafikk der jeg hadde parkert, så regnet med at han skulle flytte bilen for meg. Jeg ga ham nøklene og fikk dem igjen etter en liten stund. Da jeg kom tilbake til bilen på slutten av dagen hadde kunden fylt opp passasjersetet med syltetøy.

 

Det var på en syltetøyfabrikk. Kunden fylte opp passasjersetet med syltetøyglass.

Altså.. Tomme glass, eller med syltetøy i? Hvis det var sistnevnte ga han deg vel rett og slett en hyggelig gave?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som så mange andre har jeg også tidligere hatt jobb i matbutikk (Rema 1000) Dette var midt under alt oppstyret når Rema lanserte Æ-appen sin, mange varer ble tatt bort fra sortimentet osv.  

 

Uansett: Jeg er på jobb en travel ettermiddag. Akkurat fått inn masse varer og vi er gang med å sette ting ut i hyllene. Ut av intet kommer en sint dame bort for å lufte sin frustrasjon utover meg siden jeg var den nærmeste ansatte med uniform på.

 

"Dere ødelegger butikkjeden, for noe tull, denne loffen liker jeg ikke, skal boikotte Rema 1000 osv osv"  Etterhvert furter hun endelig videre mot kassa mens jeg kjemper sterkt mot lysten til å hive en nugattiboks i hodet på hun.

 

Blir for dumt når noen lar sitt raseri gå ut over en enkelt person som ikke har fastsatt reglene, og bare prøver å gjøre en jobb.

 

Og tror dere ikke samme dama kommer tilbake flere ganger i løpet av samme uka, fortsatt like forbanna og med de samme klagene og truslene om boikott? Jepp det gjorde hun. Det ble en lang uke...

Endret av Mr supergomp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
"Dere ødelegger butikkjeden, for noe tull, denne loffen liker jeg ikke, skal boikotte Rema 1000 osv osv"  Etterhvert furter hun endelig videre mot kassa mens jeg kjemper sterkt mot lysten til å hive en nugattiboks i hodet på hun.

 

Blir for dumt når noen lar sitt raseri gå ut over en enkelt person som ikke har fastsatt reglene, og bare prøver å gjøre en jobb.

Hehehe, jeg savner dagligvarebransjen av og til.

 

Minner meg om personen som trengte 500 brød på flekken og stresset med å kjøpe alt som var tilgjengelig i området til turen dagen etter. Eller herremannen som ble sur fordi 10,- kr yoghurtene ble utsolgt samme dag de ble nedpriset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Stort sett der. Det verste jeg vet er når den som eksperter blander sammen varene til kunder. Er det også ditt? Slutt å sove på jobb.

 

Klikk og hent er en fordel.

Slike elitistiske holdninger håper jeg ikke du deler med mange flere. 

Lenke til kommentar

Hehehe, jeg savner dagligvarebransjen av og til.

 

Minner meg om personen som trengte 500 brød på flekken og stresset med å kjøpe alt som var tilgjengelig i området til turen dagen etter. Eller herremannen som ble sur fordi 10,- kr yoghurtene ble utsolgt samme dag de ble nedpriset.

 

Merker at jeg IKKE savner dagligvarebransjen når jeg leser alt dette  :lol:  

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Slike elitistiske holdninger håper jeg ikke du deler med mange flere.

Jeg forventer enn viss standard, det skulle bare mangle.

 

Sender in klager på butikkarbeidere flere ganger i uken. Forleden dag var det to butikkansatte som kranglet åpenlyst foran kundene og gikk etter hvert over til å sende ukvemsord over sambandet. Det ble lang kø og mange sinte kunder. Da sender jeg en skriftlig klage til driveren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle fikse en mondeo på jobb for en kunde. Oppdraget var å skifte ut eksosanlegget med ett han hadde kjøpt selv.

Jeg sa da "denne eksosen vil komme til å skrangle under kjøring og kanskje komme borti eksos skjoldene dine pga dårlig passform, da dette er et uoriginalt eksos anlegg."

 

Gjorde så godt jeg kunne, fikk festet det skikkelig. Under prøvekjøring så skranglet det litt ifra anlegget, og det kom borti et eksos skjold, akkurat som jeg forutså. Sa ifra enda en gang, sånn at han skulle virkelig få det med seg. "Ok ja greit" får jeg tilbake.

 

Gjett hvem som kom tilbake i dag, og klagde på at eksosanlegget skranglet? Noen kunder gjør sånn at jeg får lyst til å klippe litt bremserør... :p (noe jeg selvfølgelig ikke gjør.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...