Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg å få dreisen på det. Vinner alle kampene i manager mode på middels vanskelighetsgrad. Ikke med mange mål da, men. Så lenge man bygger opp spillet godt er det lett å avslutte synes jeg :)

 

Har forøvrig blitt dritlei av svenske kommentatorer. De er så utrolig ensformig!

 

 

Middels vanskelighetsgrad? :p

 

Stegene er: amatør, halvproff, profesjonell, verdensklasse og legendarisk.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lage meg ny karriere i Manager Mode, men hører rykter om en patch. Burde jeg da vente med å lage karriere hvis det blir forbedringer på Manager Mode? Eller legges det også inn på saven min?

VENT! Det er min soleklare anbefaling. Manager mode er ikke spillbart slik det er nå. Det er veldig sannsynlig at patchen vil virke på allerede startede saver, men da er skaden fort allerede skjedd.

 

Dette er hovedproblemene med manager mode nå:

- Spillere du kjøper, forsvinner til andre lag. Dette, uten at du kan gjøre noe med det, eller at du får ei krone av "overgangene". Leter du på spillet, ser du nemlig at de er overført til andre lag - dette til en gitt pris. Problemet er at disse pengene kun er "på papiret", du får ikke noe av det. Problemet er også at alle spillerne som forsvinner, er nylig kjøpte. Dette gjør spillet uspillelig! Vel, kanskje med unntak av om du er et topp lag.

- Store problemer med ryktet ditt som manager. Mange opplever å få sparken selv om de presterer bra. Jeg har ikke opplevd dette selv siden jeg har spilt med et bunnlag, Peterborough, men det gjelder visst for alle som er Liverpool, United... Andre på denne tråden, har også skrevet om at de kan miste sine manager stats og rykte, selv ved å vinne kamper. Med andre ord, du kan få sparken selv om du gjør det svært bra.

- Keeperen blir kreditert alle assistene. (Ingen andre på ditt lag blir ihvertfall bokført med assister).

- Det er regn i svært mange kamper. Mange spilles også på natta. Ingen spilles i opphold på dagstid. (Kan høres mindre bugsete ut, det er sant at det går an å leve med det, men det er ikke bare bare å spille i regn.)

 

Gå tilbake en side eller to i tråden, så linket jeg til en side hvor alle problemene er listet opp. Men vent til patchen kommer, før du starter en manager mode game! Evt. kan du jo starte en useriøs en for gøy, inntil patchen kommer.

 

Mer info om patchen kan jeg ikke se at er kommet i dag (torsdag), så da komme det i løpet av fredagen. Så håper vi selve patchen kommer ut så fort som mulig. Men de får heller bruke en ekstra dag på å lage den ordentlig, enn at vi ender med enda flere eller nye bugs.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å få dreisen på det. Vinner alle kampene i manager mode på middels vanskelighetsgrad. Ikke med mange mål da, men. Så lenge man bygger opp spillet godt er det lett å avslutte synes jeg :)

 

Har forøvrig blitt dritlei av svenske kommentatorer. De er så utrolig ensformig!

 

 

Middels vanskelighetsgrad? :p

 

Stegene er: amatør, halvproff, profesjonell, verdensklasse og legendarisk.

 

3 er midten av 5 valører, ikke sant?

1 2 3 4 5

amatør halvproff profesjonell verdensklasse legendarisk

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å få dreisen på det. Vinner alle kampene i manager mode på middels vanskelighetsgrad. Ikke med mange mål da, men. Så lenge man bygger opp spillet godt er det lett å avslutte synes jeg :)

 

Har forøvrig blitt dritlei av svenske kommentatorer. De er så utrolig ensformig!

 

 

Middels vanskelighetsgrad? :p

 

Stegene er: amatør, halvproff, profesjonell, verdensklasse og legendarisk.

Hehe, tenk deg om en gang til gutt! Hva er middels av disse? Jo, profesjonell!

Selv spiller jeg bare på legendarisk, det er veldig gøy. Når patchen kommer ut, slik at jeg kan spille Karriere modus uten bugsene som ødelegger spillet, så skal det bli helt knall. Blir nok ikke Peterborough denne gangen også. Kanskje jeg går en divisjon til ned, slik at jeg får bedre tid til å bygge et godt lag. Peterborough i Championship, er tross alt like dårlige som de i league one. Tror jeg skulle sletet i Premier League med det Peterborough laget. Det beste laget i championship var helt klart Newcastle på min save. Husker jeg spilte mot dem og dominerte til å begynne med. Så gjorde de 1-0. Så scorte jeg et mål omsider. Men de kom tilbake og vant 3-1 (eller var det 2-1, kan ikke huske). Selv om jeg tapte, så var det veldig gøy. Veldig realistisk! Typisk det som skiller et topplag fra nummer to og bunnlagene - effektiviteten!

 

Så annet enn bugsene, så må jeg si at det er en fryd å spille manager mode! Ihvertfall i Championship der jeg spilte/spiller.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lage meg ny karriere i Manager Mode, men hører rykter om en patch. Burde jeg da vente med å lage karriere hvis det blir forbedringer på Manager Mode? Eller legges det også inn på saven min?

VENT! Det er min soleklare anbefaling. Manager mode er ikke spillbart slik det er nå. Det er veldig sannsynlig at patchen vil virke på allerede startede saver, men da er skaden fort allerede skjedd.

 

Dette er hovedproblemene med manager mode nå:

- Spillere du kjøper, forsvinner til andre lag. Dette, uten at du kan gjøre noe med det, eller at du får ei krone av "overgangene". Leter du på spillet, ser du nemlig at de er overført til andre lag - dette til en gitt pris. Problemet er at disse pengene kun er "på papiret", du får ikke noe av det. Problemet er også at alle spillerne som forsvinner, er nylig kjøpte. Dette gjør spillet uspillelig! Vel, kanskje med unntak av om du er et topp lag.

- Store problemer med ryktet ditt som manager. Mange opplever å få sparken selv om de presterer bra. Jeg har ikke opplevd dette selv siden jeg har spilt med et bunnlag, Peterborough, men det gjelder visst for alle som er Liverpool, United... Andre på denne tråden, har også skrevet om at de kan miste sine manager stats og rykte, selv ved å vinne kamper. Med andre ord, du kan få sparken selv om du gjør det svært bra.

- Keeperen blir kreditert alle assistene. (Ingen andre på ditt lag blir ihvertfall bokført med assister).

- Det er regn i svært mange kamper. Mange spilles også på natta. Ingen spilles i opphold på dagstid. (Kan høres mindre bugsete ut, det er sant at det går an å leve med det, men det er ikke bare bare å spille i regn.)

 

Gå tilbake en side eller to i tråden, så linket jeg til en side hvor alle problemene er listet opp. Men vent til patchen kommer, før du starter en manager mode game! Evt. kan du jo starte en useriøs en for gøy, inntil patchen kommer.

 

Mer info om patchen kan jeg ikke se at er kommet i dag (torsdag), så da komme det i løpet av fredagen. Så håper vi selve patchen kommer ut så fort som mulig. Men de får heller bruke en ekstra dag på å lage den ordentlig, enn at vi ender med enda flere eller nye bugs.

 

Spiller manager mode med RBK på 5 sesong og har kun opplevd kun ett "problem" av de overnevnte. nemlig at det er mye regn/snø.

 

Har ikke mistet en enda spiller, kun solgt spillere frivillig. Keeperen har ikke blitt kreditert noen assist. Og har jobben i behold enda.

 

Spiller på xbox360, om det har noen betydning, da noen problemer kun gjelder ps3 versjonen, men vet ikke hvilke.

Lenke til kommentar
Hehe, tenk deg om en gang til gutt! Hva er middels av disse? Jo, profesjonell!

 

herregud. Du skjønte hva jeg mente. Hva med å gjøre noe annet enn fifa 24/7. Tror du bare har godt av det. ;)

Du kverulerte, det var det du gjorde. Jeg driver heller ikke å spiller Fifa 24/7, langt ifra. Tullete å komme med slike intetsigende og dumme poster.

Lenke til kommentar
Hehe, tenk deg om en gang til gutt! Hva er middels av disse? Jo, profesjonell!

 

herregud. Du skjønte hva jeg mente. Hva med å gjøre noe annet enn fifa 24/7. Tror du bare har godt av det. ;)

Du kverulerte, det var det du gjorde. Jeg driver heller ikke å spiller Fifa 24/7, langt ifra. Tullete å komme med slike intetsigende og dumme poster.

 

Det allerede var en ovenfor deg som hadde poengtert dette, og du hiver deg på. Så er det noen som er ute etter å kverulere så er det lille deg.

 

Jeg kom med de ulike vanskelighetsgardene fordi jeg trodde vedkommende ikke husket hva de het, og han bare sa middels.

 

men nå er det natt

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd noen bugs i managermoden min enda heller, med unntak av snø/regn heletiden. Er på sesong 4, spiller med Wycombe, fått dem opp i PL og endte på 2.plass første sesongen der, 10poeng bak Arsenal. Spilte den sesongen på Profesional siden jeg ble totalt overkjørt av de gode PL-klubbene så ville ikke få sparken, kvalifisert meg til CL nå og har satt opp til world class nå, sliter en del, har 3 tap og 4 seiere og tapte 4-1 mot Lech Poznań i første CL-kampen.

 

POENGET ER, jeg storkoser meg hvertfall :p

Lenke til kommentar
Det allerede var en ovenfor deg som hadde poengtert dette, og du hiver deg på. Så er det noen som er ute etter å kverulere så er det lille deg.

 

Jeg kom med de ulike vanskelighetsgardene fordi jeg trodde vedkommende ikke husket hva de het, og han bare sa middels.

 

men nå er det natt

Jeg fikk ikke postet den før han ovenfor gjorde. Hadde jeg sett den posten, hadde ikke jeg kommentert. Da er vel det siste ordet sagt. Så håper jeg du heller bidrar med noe positivt i ditt neste innlegg.

 

EDIT: Ok, my bad. Ser at du svarte fint på mitt spørsmål tidligere. Jeg trodde bare du var en som kastet deg inn på tråden for å kverulere om "middels vanskelighetsgrad". Beklager det.

 

Har ikke opplevd noen bugs i managermoden min enda heller, med unntak av snø/regn heletiden. Er på sesong 4, spiller med Wycombe, fått dem opp i PL og endte på 2.plass første sesongen der, 10poeng bak Arsenal. Spilte den sesongen på Profesional siden jeg ble totalt overkjørt av de gode PL-klubbene så ville ikke få sparken, kvalifisert meg til CL nå og har satt opp til world class nå, sliter en del, har 3 tap og 4 seiere og tapte 4-1 mot Lech Poznań i første CL-kampen.

 

POENGET ER, jeg storkoser meg hvertfall :p

Det var merkelig. Har du PS3 eller xbox?

 

Jeg har altså PS3, kanskje det bare er problem for PS3en.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar

Jeg leser at statsene for online skal bli resettet. Så dere som kan spille online, burde bare kjøre på hardtrening frem til patchen kommer. :grin:

 

Så får vi noen Norske på leaderboard osv. Angående den nye videoen til Hjerperseth, så ser det jo ut som at han følger med Ronaldo til Real Madrid. Hvis han hadde vært like god med United i år som i fjor, så hadde det vært imponerende. Men med Real så har du mange svært gode spillere. Er gøyere å få det skikkelig til med et lag som ikke er Real eller Barca.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Stegene er: amatør, halvproff, profesjonell, verdensklasse og legendarisk.

Pro ;)

 

Profesjonell er i hvertfall middels i mine øyne :)

 

 

Edit: Har BTW ikke møtt en eneste bug i manager mode. Kan ikke huske å ha lagt merke til at det er mye nedbør eller noe. Spiller ofte nok i sol til at jeg spiller tippeligaen :p Alle salgene og kjøpene har gått fint og.

 

Spiller på Xobx

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...