Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Usansynlig siden dette er pga manglende rettigheter.

 

Nei?

Det er da fordi vi spiller serien på sommeren og de får det ikke til å funke med måten de har bygd opp spillet på.

 

Hmm, veldig skuffende :(

 

Får vel bare glemme RBK da, å starte manager mode på nytt med et engelsk lag, SKAL spille CL :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har kommet! Hvis du trenger tips eller har lyst til å skrive om din karriere i fifa burde du registrere idag, og begynne å poste! Vær så grei å skriv her om du blir med på dette. Vi kjemper mot pesnorge.net som er en veldig fin side, da trenger vi medlemmer og flinke folk for å kunnne måle oss med de, så hvis du spiller fifa og har lyst til å hjelpe så er det ingen tid å miste!

 

http://skandinaviafifa.byethost13.com/Forum/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Flere enn meg som syntes det er blitt litt overdrevet vanskelig å score på keeperen? Ja, det er mye lettere å runde keeperen, men de redder jo alt som ikke er markkrypere alene rett mot mål.

Jeg synes og det! Sykt vanskelig da! har hatt flere 100% sjangser som ikke har gått inn. Men er vel bare å pracce på det, så får jeg vel til etter hvert :)

Lenke til kommentar

Fyfaen i satan, går fra Brøndby til Wolves etter 1. sesong, styret forevetner at jeg skal oppn¨å en endelig rating på 8.0 i min første sesong i PL. Sug meg hardt for faen.

 

HAhaAH: I min første kamp for Wolves mot Arsenal så krever styret at vi skal vinne med 3 mål og at jeg skal få 8 på børsen. Faen er det her da?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Usansynlig siden dette er pga manglende rettigheter.

 

Nei?

Det er da fordi vi spiller serien på sommeren og de får det ikke til å funke med måten de har bygd opp spillet på.

 

Det som er litt rart, er at nå, etter 3 sesonger med RBK, og går inne på Tabeller/statistikk menyen eller hva den heter, og trykker gruppespill, så kommer ecc/etp opp, der gruppene er klare, bortsett fra at ett lag mangler på hver av gruppene, slik var det i sesong2 også. Gruppene starter aldri å spille, som om de venter på flere lag. Så kanskje er det er bug som blir fikset på, slik at tippeligalag også kan spille CL :) *håpe*

Lenke til kommentar

Haha!

Tapte 6-2 over en kar som var real madrid, og jeg var et halvstjernes lag med navn Accrington, tror han var bra stolt da han vant!! Jeg ledet 0 - 2, men så tok han meg igjen :p

 

Edit: Og ballbesittelsen var 53 - 47 :p

jeg fikk faktisk + i prestasjonspoeng etter kampen :D

Endret av Norsk
Lenke til kommentar

Det har kommet! Hvis du trenger tips eller har lyst til å skrive om din karriere i fifa burde du registrere idag, og begynne å poste! Vær så grei å skriv her om du blir med på dette. Vi kjemper mot pesnorge.net som er en veldig fin side, da trenger vi medlemmer og flinke folk for å kunnne måle oss med de, så hvis du spiller fifa og har lyst til å hjelpe så er det ingen tid å miste!

 

http://skandinaviafifa.byethost13.com/Forum/

Lenke til kommentar
Jeg startet Manager Mode med RBK i håp om å få tilbud fra andre klubber etter litt spilling, og bygge en karriere. Målet er å spille 15 sesonger. Får se hvor lang tid det tar før jeg går lei.

Etter 9-10 er du dødslei for du ikke kan bruke stjernene som har blitt for gammel. Er gøy å se talenter blomstre, men alle rutinerte som er gode "i dag" vil være gamle og gråe.

Lenke til kommentar

Man kan jo alltids spille bare på 1 touch hele veien. Men om man vil bli god på, så må man nesten være kreativ hele tiden. Da blir det fin fotball...

 

Så gjennom de 10 siste sidene her og reagerte kraftig på at ingen har kommentert keepernes AI i dette spillet. Er jeg den eneste som opplever utallige sinnsyke keepertabber i nesten hver kamp?

 

Ja, utallige hver kamp er jo å overdrive litt? Eneste som er for dårlig med keeper er at han går for langt ut vedig ofte, så det blir lett å lobbe over.

Lenke til kommentar

Fant forresten ut her igår at hvis man holder inne LB deretter B på frispark, skyter spillern hardt å med en bitteliten dupp, men ellers klarer jeg fortsatt ikke putte på frispark i kamp, hverken med å skru (x) eller vanlig. om det ikke er noen som har en meget enkel Guide på dette, forblir jeg frustrert.

 

Ellers får jeg ikke til fake/vanlig Rabona, hel spark kommer mer å mer, men det er ren flaks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...