Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Scorte nettop et herlig mål på frispark på avstand med proen min! HERLIG MÅL! Men er ute av EA sine servere, så får ikke lastet opp målet :hrm:

Jeg har hatt samme problemet selv. Har også scoret fra en sånn avstand, så kan si jeg tror deg. :p Tipper det var litt likt som det jeg scoret. Er helt gale at keeperene skal stå så langt ute og være så tilbakestående når det først kommer et skudd.

 

Her er mitt frispark: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10662909

 

Og her er et random skudd jeg skjøt bare for moro skyld:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11469769

- trodde aldri den skulle gå inn.

 

Alt i alt er det bare et spill og vi bør forvente bugs. Men så mange bugs som jeg har vært "offer" for i FIFA 10, nei... Man skulle forventet mer fra et av verdens ledende produsenter innen videospill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det største problemet mitt med dette spillet er at jeg syns det blir kjedelig å spille når vanskelighetsgraden blir for lett. Men jeg blir så forbanna og frustrert når jeg taper. Tror ikke fifa er sunt for meg lenger.

Haha, du er ikke aleine der. Rett før hele døren min har røke til helvete. En dag kommer kontrollen til å fly igjen. :p

Lenke til kommentar
Alt i alt er det bare et spill og vi bør forvente bugs. Men så mange bugs som jeg har vært "offer" for i FIFA 10, nei... Man skulle forventet mer fra et av verdens ledende produsenter innen videospill.

 

Trodde du at spillet skulle være 100% feilfritt når det kom i butikkene da?

 

Fifa 09 var jo så å si feilfritt når det kom, hvertfall single player. Men nå har jo Fifa 10 en ny manager mode, men synes det er talentløst at de ikke har fikset de mange feilene før de slapp spillet. Gjetter på at de ble presset til å selge det før de fikk testet det skikkelig, innen PES10 kom.

 

Apropo langskudd. Ca 90% av mine blir blokkert av forvarere. Resten tar keeper seg av. Med finesse går skuddet høyere, men bommer som regel. Trikset er vel å bruke riktig fot på gode spillere. Men etter man ikke scorer på sånne så slutter man å prøve.

Lenke til kommentar
Fifa 09 var jo så å si feilfritt når det kom, hvertfall single player. Men nå har jo Fifa 10 en ny manager mode, men synes det er talentløst at de ikke har fikset de mange feilene før de slapp spillet. Gjetter på at de ble presset til å selge det før de fikk testet det skikkelig, innen PES10 kom.

 

Hvordan single player var vet jeg ikke ettersom jeg kun spilte Fifa 09 online, men i kamper hadde utvilsomt 09 flere bugs da det kom enn det 10 har.

Lenke til kommentar
Fifa 09 var jo så å si feilfritt når det kom, hvertfall single player. Men nå har jo Fifa 10 en ny manager mode, men synes det er talentløst at de ikke har fikset de mange feilene før de slapp spillet. Gjetter på at de ble presset til å selge det før de fikk testet det skikkelig, innen PES10 kom.

 

Hvordan single player var vet jeg ikke ettersom jeg kun spilte Fifa 09 online, men i kamper hadde utvilsomt 09 flere bugs da det kom enn det 10 har.

 

 

 

Nei, da har du ikke spilt 10 nok.

Lenke til kommentar
Alt i alt er det bare et spill og vi bør forvente bugs. Men så mange bugs som jeg har vært "offer" for i FIFA 10, nei... Man skulle forventet mer fra et av verdens ledende produsenter innen videospill.

 

Trodde du at spillet skulle være 100% feilfritt når det kom i butikkene da?

Les det jeg skriver... Jeg har aldri skrevet at jeg forventer 100 %, men jeg forventer i det minste at det skal være opp i mot FIFA 09. Spillet er bra og alt det der, men det er alt for mange dumme bugs. Jeg er glad på dine vegne siden du tydeligvis ikke har opplevd noen irriterende bugs ennå.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Er nok gjort mye med vilje det her, sånn det funker, EA har FAF-testing internt som luker bort de fleste bugs, også har de sans noe alpha-testing også luker de bort alt som blir rapportert i de to fasene (tenk dere alle bugsene de måtte leve med hø!).

 

Og siden vi har internett og harddisk så bare leser de feedback og patcher etterhvert som listen blir lang nok/kritiske bugs kommer fram.

 

Virker som enkelte her tror dataspill er piece of cake å lage, det er litt mer avansert en flash og paint.

Lenke til kommentar
Fifa 09 var jo så å si feilfritt når det kom, hvertfall single player. Men nå har jo Fifa 10 en ny manager mode, men synes det er talentløst at de ikke har fikset de mange feilene før de slapp spillet. Gjetter på at de ble presset til å selge det før de fikk testet det skikkelig, innen PES10 kom.

 

Hvordan single player var vet jeg ikke ettersom jeg kun spilte Fifa 09 online, men i kamper hadde utvilsomt 09 flere bugs da det kom enn det 10 har.

 

 

Nei, da har du ikke spilt 10 nok.

 

Har spilt det ganske mye... Trenger dessuten ikke ha spilt mange kamper på Fifa 10 før man ser at ting er bedre enn de var i Fifa 09 rett etter at det hadde kommet ut. Tok ikke mange kampene på Fifa 09 før jeg opplevde en rekke bugs... Spillere som gled langs banen, ikke ville ta ballen, forsvarere som stoppet opp når ballen var over dem osv. Selvsagt har Fifa 10 sine bugs det også, men langt fra like mange grove som Fifa 09 hadde før.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Et sekund er en evighet i kampens hete, så du må nok vær raskere på fingeren. Jeg slet med det samme, men begynner å få det til nå. Du må bare trykke raskere enn du tror er nødvendig:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...