Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et kjapt spørsmål. Jeg startet en klubb med noen kompiser (Kniksen FK hvis noen vil joine), men jeg spiller naturlig nok ikke hele tiden. Hvis da jeg er borte fra FIFA, kan f.eks. den/de jeg har gjort til med-manager starte en kamp sammen med andre medlemmer? Regner med det, men hadde vært kanon med en bekreftelse. :)

Jepp! Godt gjennomført system synes jeg.

 

Bruker Tele i "be a pro" ;)

Endret av Henning_92
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Noen som har tips til fine oppbygninger som leder til mål? Alltid når jeg kommer meg fram til målet er jeg omringet av forsvarsspillere, samme hvordan jeg gjør det.

 

Og sist kamp hadde jeg sju skudd på mål, men NULL mål! Pokker så vanskelig dette spillet er!

Lenke til kommentar

Når dere har lastet ned Bernabeu stadionen, står det da med en gang et utropstegn som sier at det nedlastede innholdet er "utgått"? Dette kommer også rullende på EAsports linjen i bunnen av skjermen hele tiden: "Noe av ditt nedlastede innhold er utdatert". eller noe slik.

 

Er det slik hos dere? Jeg har PS3, bare til info.

Lenke til kommentar

Det er synd at det skal være så mye småting som irriterer med Fifa 10! Mye er slurv. Slik som at computer er uslåelige når det kommer til frispark, selv om de bare er på halvprofesjonell. Noe annet slik som at spillere som Zlatan er imba. Keeperen må også finhøvles, han kan gjøre helt merkelige ting til tider. Redningene kan også være for perfekte. Altså at man ikke ser redninger hvor keeperen ikke klarer å touche ballen godt nok ved slengredninger osv. slik at den allikevel går i mål. Jeg har ikke spilt helt nok til å kommentere det helt ut dog, men jeg sitter med en følelse av at keeperen gjør tabber på feil plass. Det er bra at keeperen er litt upåregnelig, og rusher ut av og til. Men intelligensen på keeperen må forbedres!

 

Altså en del småting man burde fikset opp i. Kun en anmeldelse av PES 2010 har jeg sett, der fikk spillet 89/100 - mens Fifa fikk 90/100. Altså veldig tight. Til neste år blir det beinhard konkurranse! EA må skjerpe seg! Til neste år må jo grafikken overhales, PES har nå gått forbi. Ellers må forsvarsspillet fikses litt opp i, og det samme med den nye keeper intelligensen Fifa har.

 

Men jeg klager ikke. Jeg håper også at Fifa kan rette opp i en del bugs på Fifa 10, det er jo tross alt helt ferskt. Frispark MÅ gjøres noe med. Ikke bare for computeren, men også for oss mennesker. Jeg er ikke god på frispark, men de som har teken, scorer hver gang. Men det er kanskje vanskelig å få til. Barca må gjøres noe med! Pasningsspillet blir for godt og presist!

 

Jeg har startet på karriere-modus. Det er veldig gøy! Mye bedre enn 09 til nå, selv om menyen er litt treg, noe som jeg kan tenke meg irriterer litt i lengden. Jeg spiller på legendary, laget jeg valgte var Peterborough. Veldig gøy, og svært vanskelig. Motstanderne er veldig gode defensivt. Skudd er vanskelig å få til, men det er egentlig bare gøy. Det viser vel også at man kan forsvare seg godt på Fifa 10 med god trening!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Legg igjen med spisser samtidig som du ber dem gå på løp (L1 + X på ps3) og slå en gjennombruddspasning eller spill langs kantene og slå innlegg eller begynn å utfordre på kant.

 

Spiller veldig mye på kantene, men får aldri til å score på headinger, eller ellers heller. Også prøvde jeg å begynne å av og til spille inn mot midten, istedet for ned mot linja, men uansett hva jeg gjør greier jeg aldri å score. I'z fucked!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...