Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Jeg sliter voldsomt med å heade. Selv med spillere som åpenbart skal være kanongode på hodet, så blir det så og si aldri mål av det. Holder dere inne noen knapper når dere header? Dobbeltapper? Det er skuddknappen dere bruker?

Prøv å time headingene dine! Trykk på Runding akkurat i rett øyeblikk før ballen lander på hodet. Har scoret en god del på hodet, men da må innlegget også være perfecto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler forresten også om hvordan du posisjonerer deg i forhold til hvordan innlegget kommer du. Hvis du rygger i det du header eller står stille blir headingen ofte ikke like bra som hvis du kom løpende innover mot målet. Når det gjelder å vinne baller på midtbanen så er det å bevege seg riktig også viktig.

Lenke til kommentar
Går det ann å lage egne lag på PS3? Gikk i PC versjonen .. :ermm:

Jeg tror ikke du kan lage egne lag. Men du kan forandre på alle lagene på spillet. Overføre spillere, skape nye, endre på stats, bestemme hvilken stadion lagene spiller på... Så du kan lage ditt eget superlag og lignende.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar
Går det ann å lage egne lag på PS3? Gikk i PC versjonen .. :ermm:

Jeg tror ikke du kan lage egne lag. Men du kan forandre på alle lagene på spillet. Overføre spillere, skape nye, endre på stats, bestemme hvilken stadion lagene spiller på... Så du kan lage ditt eget superlag og lignende.

 

Okey, litt synd egentlig, på PC kan må lage egne drakter og alt mulig. Men PS3 versjonen er så mye bedre på alle andre måter at jeg kan vell leve med det :p

Lenke til kommentar

Veldig fint mål, men det oppsummerer også opp mye av det som er galt med keeperne i spillet.

 

 

Mulig jeg er en komplett idiot som verken skjønner det eller gidder finne ut dette på en annen måte, men here it goes. Hva er og hvordan funker de forskjellige piltastene på PS3 når man skal kutte til en replay og uploade? Hvilken pil for å velge hvor klippet skal starte og hvilken for hvor klippet skal slutte, evt hva gjør alle pilene?

Endret av dannybatov
Lenke til kommentar
Jeg har vært håpløs på frispark, men her kom redningen. Gud hvor enkelt det er etter å ha sett denne videoen.

 

Takk for tipset.

 

Har enda ikke scoret fra 40yards+. Men likte den teknikken med å skru ballen på en unaturlig måte. Bruker man den teknikken med Ronaldo, eller andre gode frisparktakere gir keeperen alltid retur.

Lenke til kommentar

Da har EA offentliggjort en liste om hva som vil forandres i patchen.

Her

 

Jeg ble fryktelig skuffet over dette. Kun 6 ting. Været i manager mode er ikke fikset, så det blir 70% spill i regn enda, samt aldri på dagtid i sol. Mitt største problem, som er at spillerne mine som jeg har kjøpt, plutselig blir overført til andre lag. De skal fikse noe som høres lignende ut, men altså er jeg langt ifra sikker på at det vil løse problemet.

 

Men for de som spiller online, er jo patchen absolutt bra.

 

Ellers opplyses det at det ikke er planer om en ny patch. Det er regelrett for dårlig! Jeg får se hvordan det blir etter patchen, men her kan det komme enorme skuffelser. Mange folk kommer til å koke over i sinne.

Lenke til kommentar

Hvordan det blir med alle som melder at de i tredje sesongen eller what ever får en massiv gjeld, vet jeg ikke om er fikset opp i. At man blir sparket for enkelt, som mange klager over, er det heller ikke gjort noe med, slik jeg ser det.

 

Dette punktet gjelder mitt hovedproblem (som gjør at jeg har ventet på patchen før jeg skal spille igjen.)

"Xbox 360 / PlayStation 3

Feedback: Occasionally players would disappear that were bought in the first transfer window when simming matches in the second transfer window.

Update: The players team will not lose players during the second transfer window without any action on the user’s part."

 

"feedbacken" stemmer ikke med mitt problem. Jeg simmet ikke en kamp. Men "Updaten" høres ut som at den luker ut problemet mitt. For det er kanskje bare januar vinduet som man blir robbet for spillere. Godt mulig det.

 

Jeg syns det var veldig rart at de ikke gjorde noe med været. Det kan da ikke være så vanskelig å fikse? I regn er det vanskeligere å spille, det er klart det påvvirker spillet at man aldri kan spille i sol og opphold.

Lenke til kommentar

Herregud, ikke noe variasjon på været nei. Forbanna piss!

 

 

Feedback : Player form changed too dramatically while playing through manager mode.

Update: A player’s form is now more subtle and does not affect physical attributes.

 

 

Denne var bra da. Synes likevel de kunne hatt det valgfritt om man vil ha på/av disse formstatsa.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Herregud, ikke noe variasjon på været nei. Forbanna piss!

 

 

Feedback : Player form changed too dramatically while playing through manager mode.

Update: A player’s form is now more subtle and does not affect physical attributes.

 

 

Denne var bra da. Synes likevel de kunne hatt det valgfritt om man vil ha på/av disse formstatsa.

Håper den går under det at det vises forskjellige stats før kampen og under kampen. Det er under kampen som er feil da. De faktisk statsa er de samme, man spiller som om man har 90 i skills selv om det står 70. Men uansett irriterende, da man ikke får sett hvor gode spillerne er i forskjellige posisjoner under kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...