Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Det allerede var en ovenfor deg som hadde poengtert dette, og du hiver deg på. Så er det noen som er ute etter å kverulere så er det lille deg.

 

Jeg kom med de ulike vanskelighetsgardene fordi jeg trodde vedkommende ikke husket hva de het, og han bare sa middels.

 

men nå er det natt

Jeg fikk ikke postet den før han ovenfor gjorde. Hadde jeg sett den posten, hadde ikke jeg kommentert. Da er vel det siste ordet sagt. Så håper jeg du heller bidrar med noe positivt i ditt neste innlegg.

 

EDIT: Ok, my bad. Ser at du svarte fint på mitt spørsmål tidligere. Jeg trodde bare du var en som kastet deg inn på tråden for å kverulere om "middels vanskelighetsgrad". Beklager det.

 

Har ikke opplevd noen bugs i managermoden min enda heller, med unntak av snø/regn heletiden. Er på sesong 4, spiller med Wycombe, fått dem opp i PL og endte på 2.plass første sesongen der, 10poeng bak Arsenal. Spilte den sesongen på Profesional siden jeg ble totalt overkjørt av de gode PL-klubbene så ville ikke få sparken, kvalifisert meg til CL nå og har satt opp til world class nå, sliter en del, har 3 tap og 4 seiere og tapte 4-1 mot Lech Poznań i første CL-kampen.

 

POENGET ER, jeg storkoser meg hvertfall :p

Det var merkelig. Har du PS3 eller xbox?

 

Jeg har altså PS3, kanskje det bare er problem for PS3en.

 

Jeg har PS3 og, har ikke opplevd noen av bugsene selv.. men har bare spilt en sesong sålangt da, med Betis i segunda division! Forresten.. Odonkor på høyrevingen til Betis er vanvittig rask, må være en av de raskeste på spillet faktisk, anbefalt kjøp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt en del online med min virtual pro, og irriterer meg stadig mer og mer over folk som rett og slett ikke har noe online å gjøre, folk som ikke kan sentre ballen osv. Tenkte derfor å starte en be a pro: sesong, men det jeg lurte på var. Blir min pro forbedret for onlinespill når jeg forbedrer den offline?

Endret av GoldlaXiE
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående online spilling. Når jeg søker etter motstander på head to head kamp, eller hvilken som helst modus så får jeg ikke valgt lag å spille med! Jeg er arsenal, og alle motstanderne mine velger arsenal også.. Skjønner ikke en dritt av dette.. Jeg får heller ikke velge et annet lag.. Noen instillinger jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Det største problemet mitt med dette spillet er at jeg syns det blir kjedelig å spille når vanskelighetsgraden blir for lett. Men jeg blir så forbanna og frustrert når jeg taper. Tror ikke fifa er sunt for meg lenger.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

OOOOOOOOOOOOOKeeey...

 

Min aller første bug i fifa etter mange forskjellige spillmoduser hos meg.

 

Starta ny manager mode med united, spillt 3 sesonger og når jeg avslutta den 3dje sesongen hadde jeg over 80 000 000 dollar på bok...

 

Finn en feil........!

 

P161009_1658.jpg

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...