Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var tiden inne for å prøve noe nytt . Valget denne gang falt på Camel Original Portion

Det første jeg la merke til når jeg åpnet boksen var at snusen virket utrolig fersk og fuktig, akkurat som jeg liker den skal være. Lukten er ganske mild. Smaken er også mild og god. At den var så saftig hadde jeg aldri trodd. Thumbs Up :)

 

Enig med deg der, en god snus som passer godt til den kule boksen :)

Lenke til kommentar
Hva har dere snusen så alvorlig lenge i for? Jeg har den helt til det ikke smaker mer å jeg kjenner at det ikke har noe for seg å ha den i lengere.

Har den i til jeg føler det må byttes jeg. Å ha den i for å ha den i er bortkasta.

bytter som regel etter 2-3t hvist jeg ikke skal spise eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Men når du har den så lenge inne, så mister den jo alt av smak og effekt, eller? :p

Mer eller mindre. merker den nesten ikke uansett så, merker bare når jeg ikke har tatt en på et par timer og beggyner og bli veldig fysen på en pris :p

 

Ed: Det er noe økonomisk da :p

Endret av mc_a_person
Lenke til kommentar

Kjøpte Nick & Johnny Black for første gang nå.. Har bare tatt et par poser foreløpig, men kjennes ut som en god snus.. Men, jeg syns at " vanlige" nick& Johnny er bedre..

Kjøpte med en Skruf Stark Løs, lenge sida jeg har snust løs, så det skal bli utrolig godt!

 

Btw, noen tips til hvordan jeg kan "trappe" litt ned? Føler jeg bruker veldig mye snus om dagen nå..

Lenke til kommentar
Kjøpte Nick & Johnny Black for første gang nå.. Har bare tatt et par poser foreløpig, men kjennes ut som en god snus.. Men, jeg syns at " vanlige" nick& Johnny er bedre..

Kjøpte med en Skruf Stark Løs, lenge sida jeg har snust løs, så det skal bli utrolig godt!

 

Btw, noen tips til hvordan jeg kan "trappe" litt ned? Føler jeg bruker veldig mye snus om dagen nå..

Som nevnt i tråden før her, så kan du gå over til KUN laus-snus. Det er ikkje alltid du har tid/lyst til å pakka deg ein snus, dessuten er det mykje lettare å berre "hive oppi" ein porsjonssnus om du har lite å gjere på eit sekund.

Lenke til kommentar

For å "trappe" ned er det best med å utelukkende kjøpe løssnus. Jeg snuser kanskje 45 g løssnus på 2-3 dager. 1 boks porsjon går på én dag. Økonomisk er det og.

 

250g snus er kvota. 10 bokser porsjon eller 5 bokser løs. Blei stoppa i tollen gang sammen med en kompis. Hadde to tårn løs hver, men tolleren sa ingenting da han tok en rask kikk i posen så de var nok ute etter noe helt annet.

Lenke til kommentar

Har blitt stoppa før, hadde ta dobbel kvote snus. Gjekk heilt fint, det er større mengder smugling og andre ting dei er ute etter. Men ikkje ta det som ein garanti at du slepp utan bot.

 

Tips: Sidan laus snus boksane no kun er 45g, kan du kjøpa 5 laus (5*45=225g) og ta med ein portionboks i tillegg (24g) :)

Lenke til kommentar
Dere snakker om å bytte snus når dere er ferdige? Dere tar altså flere på rad? Selv orker jeg ikke flere etterhverandre, blir sliten i hodet :)

 

Når du sitter med den i 2-3t så gjør det ikke noe og bare pakk inn en ny en :p

Jeg glemmer den som regel, og da kan den bli der mellom 1-2 timer. Tar jeg en ny en etter det så blir jeg sliten i hodet rett og slett. Greit egentlig, sånn at snusinga ikke går over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Men når du har den så lenge inne, så mister den jo alt av smak og effekt, eller? :p

Snusen er visstnok "tom" for nikotin når du har hatt den i mellom 15 og 20minutter, husker jeg rett.

 

Selv pleier jeg å ha inne snus rundt en halvtime. Etter det merker jeg ikke at den er der engang, og da er det litt waste.

 

Aha, jeg kjenner ikke at jeg har snus i før det går 10-15 minutter, med mindre det e morgenpryllen, men tar alikevel noen minutter før jeg merker det. Selv bruker jeg å ha en i rundt 35-40 minutter, etter det mister den smaken å er meget uinteressant å ha i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...