Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har sett litt på denne chach? og eculiptice eler noe sånt..

den virker velig god... jeg bare lurer på hvordan effekten er ?

jeg sitter med en general extra sterk i leppa akkurat nå og den er helt passe, så er det noen som anbefaler en som er på lik nivå med general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? :D

Lenke til kommentar

Catch er svak snus. Du kan jo prøve General ekstra sterk løs. En kompis av meg har nylig falt for den, selv syns jeg den er ok. Ellers er det ikke så mange i Norge som er like sterke som General ekstra sterk. Det er vel noen få plasser du kan få tak i Thunder, som også er ganske god :)

 

Edit: Snus skal ikke ha lakrissmak..

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Denne blå snusen dere snakket om en tråd baki her er en god snus i mine øyne ! Så Nyhus, det var nok uflaks ;). Var nettopp på butikken og skulle ha en boks med snus. Også stod jeg og tenkte; General løs ! Eller skal jeg våge meg på skruf løs?.. Hmmm.. Ble skruf faktisk. Ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ei. Den var egentlig god i smaken, veldig lett og bake, dårlig styrke synes jeg.. Men, kan vel ikke dømme før etter en boks..

Lenke til kommentar
general exstra sterk i styrke og smaker no lakris eller mint eller no sånt? :D

Finnes ikke.

 

Jo det finnes. Thunder ekstra strong mint finnes både i porsjon og løs. Den kan kjøpes i spesialforetninger for tobakk i Norge. Den er veldig god på smak, men litt vel søt i lengen.

Endret av Daniel09
Lenke til kommentar
post-202745-1257614107_thumb.jpgDen heter Thunder Frosted exstra strong hvis det skal være helt korrekt. Eneste snusen du får frisk pust av... Kraftig spearmint lukt å smak. Orginal utgaven uten mint er ikke så god etter min smak. Kraftig og beisk snus. Måtte bare kaste den. Ble kvalm og svimmel. Jeg foretrekker Røda Lacket både i porsjon og løs akkurat nå for tiden så det ble for skarp smak for meg. Men mint utgaven er som sagt veldig god. Offroad har og en mint utgave som er god, men det blir litt søtt i lengden. Endret av Daniel09
Lenke til kommentar
Denne blå snusen dere snakket om en tråd baki her er en god snus i mine øyne ! Så Nyhus, det var nok uflaks ;). Var nettopp på butikken og skulle ha en boks med snus. Også stod jeg og tenkte; General løs ! Eller skal jeg våge meg på skruf løs?.. Hmmm.. Ble skruf faktisk. Ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ei. Den var egentlig god i smaken, veldig lett og bake, dårlig styrke synes jeg.. Men, kan vel ikke dømme før etter en boks..

Hugs, smaken er som baken, delt i to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...