Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde den en gang for mange år siden, bakte en prell og kasta resten av boksen ut av vinduet på bilen. Verste snusen jeg har vært borti noen gang. Etter å ha sett hva folk har skrevet om den i denne tråden har jeg riktignok begynt å lure litt på om det bare var jeg som var uheldig med snusen, eller om den faktisk er så dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde den en gang for mange år siden, bakte en prell og kasta resten av boksen ut av vinduet på bilen. Verste snusen jeg har vært borti noen gang. Etter å ha sett hva folk har skrevet om den i denne tråden har jeg riktignok begynt å lure litt på om det bare var jeg som var uheldig med snusen, eller om den faktisk er så dårlig.

 

Det var nok ikke bare deg. Jeg også synes den er et helvete. Ræva å bake og smaker dritt.

Lenke til kommentar

Hm, jeg hadde et lite sår i tannkjøttet for litt siden, og jeg snuser løs foran. Men etter noen dager så jeg at huden var brun og død. Jeg pelte det vekk (jeg vet ikke hvor smart det var), så nå har jeg litt mindre tannkjøtt øverst på den ene tanna. Jeg er litt redd for at det skal bli verre, og at det ikke vokser tilbake igjen. Jeg er ikke keen på at tannrota mi skal synes om et par år.

 

hahahoho, noen som har noe erfaring med dette elns?

Lenke til kommentar
Her har vi snustråd, ja. Bra saker.

 

Hvor fort har dere andre blitt "immune" mot normale snus-typer, altså merker ingen effekt av 8mg? Lurer på om jeg har blitt det selv... har totalt snusa 17 prell i hele livet mitt (over en epoke på 2-3 uker nå), og merker ikke så mye effekt i de snusene jeg tar nå, akkurat. Skruf porsjon, den vanlige.

 

I stad så prøvde jeg meg fram litt for moro skyld, og brukte 4 poser i løpet av en time ca. Hadde to i leppa samtidig, men merket ikke særlig effekt av dette. Er jeg på vei til å bli vant til 8mg nikotin?

Jeg ble ganske lett "immun" mot vanlig porsjon, merker ikke så mye etter at jeg begynte med sterkere saker(general onyx og ekstra sterk). Får bra effekt med to white samtidig da ;)

 

General extra sterk er deiligg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...