Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte eg skulle prøve en poks me N&J etter skruffen min er tom, Noen som har noen meninger om N&J ? hvilken som er best osv. Tror det blir posjon siden eg ikke gidder å stå og pakker :):new_woot:

Prøv vanlig N&J nå. N&J løs tror jeg nesten de ikke selger lenger, er litt usikker da. N&J Black var ikke så god.

 

Edit: Ikke lov til å snuse på jobben? Med mindre du har en jobb der du skal mye i kontakt med kunder ser jeg ingen grunn til å ikke tillate det.

 

Vet ikke om det er noe lovverk rundt dette, men hvertfall kokkene der jeg jobber (peppes pizza) får ikke lov til å snuse. Hvordan det er med servitørene er jeg usikker på, men sjåførene får snuse så mye de vil heh.

Lenke til kommentar
Og du mener at snus ikke er beroendes(norsk) eller?

Klart det er beroligende. Rasløshet forsvinner nesten umiddelbart etter at jeg slenger en pris i leppa. Har ikke sagt noe annet, men som sagt, det var bare en liten FYI (altså beroande=avhengi).

Ok, ser bare ikke helt poenget med innlegget ditt når begge to stemmer og er noe alle vet. Men men :)

Lenke til kommentar

Hvordan er skruf løs sammenlignet med general løs?

 

Etter å ha prøvd en del forskjellige løs har jeg enda ikke prøvd skruf, men det er skruf som er gjenganger av favoritter blant bekjente, utenom general. Jeg må egentlig si meg litt enig med de som sier general løs er god. Den er så.. perfekt, den er lett å bake, blir ikke fort bløt og smaker bedre enn de fleste andre løs jeg har smakt.

 

Om jeg får noe mer positiv feedback om den skal jeg gå til innkjøp av ei dåse selv tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...