Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips: Sidan laus snus boksane no kun er 45g, kan du kjøpa 5 laus (5*45=225g) og ta med ein portionboks i tillegg (24g) :)

Har de vært 50g før?. Eller er det jeg som husker feil?.

La merke til at det sto 45g for et par uker siden, men siden jeg ikke hadde noen andre bokser det sto noe annet på så begynte jeg å bli sikker på at jeg husket feil.

Lenke til kommentar
General var også 50g før, men det ble av en eller annen merkelig grunn endret.

Sendte akkurat spørsmål til swedismatch. Men jeg har en ekkel følelse av at svaret er finanskrisa, bedre inntjeneing eller noe i den duren (prisen har selvfølgelig ikke gått ned, så vidt jeg har merket).

Skal dele svaret så snart jeg får det.

Lenke til kommentar
General var også 50g før, men det ble av en eller annen merkelig grunn endret.

Sendte akkurat spørsmål til swedismatch. Men jeg har en ekkel følelse av at svaret er finanskrisa, bedre inntjeneing eller noe i den duren (prisen har selvfølgelig ikke gått ned, så vidt jeg har merket).

Skal dele svaret så snart jeg får det.

Fint :)

Lenke til kommentar

Fikk meget hurtig svar fra Swedish match (fikk mailen kanppe 5 minutter etter jeg sendte spørsmål).

 

För andra året i rad höjdes skatten på snus vid årsskiftet 2007-2008. Då chockhöjningen slog särskilt hårt mot lössnus, där tobaksskatten höjdes till 15,12 kronor på en dosa, beslutade Swedish Match att göra en viktminskning. Vår avsikt var att hitta rätt konsumentutlägg på dosan, eftersom skatten räknas per kilo och priset därmed varit högre om vikten behållits.

 

Vi ser också ständigt över våra produkterbjudanden. Det hade sedan länge funnits ett flertal olika gramvikter i de varumärken som säljs på marknaden, så detta var också en anpassning från vår sida för att hitta rätt konsumentutlägg på dosan.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Har de fleste her smakt 02? I så fall hva menere dere om den?

Posene var for små, kunne passe som jobbsnus, men det er alt. Ellers har den en smak, lukt og konsistens som er kult i en boks, men noe mer ville vært overkill.

 

Enig i at de var for små, men syns det var ganske god smak også renner den jo ikke noe, så den kommer til å bli kjøpt mer enn bare innimellom.

Lenke til kommentar

Selv går det i 01 for tiden, og syns det er helt kurrant.

Liker de lange, tynne posene samt at det lukter mer løssnus enn eks. skruf (min mening).

Tenker på å prøve meg på 02 siden jeg ikke merker noe til nikotinen, men har brent meg på sterk snus før ala 2 stk skruf sterk porsjon som førte til et grusomt nikotinsjokk på bussen P:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...