Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei mener på at det var 500gram snus før, nu ble jeg usikker.

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...nguage=NO#kvote

Men det er ikke så uvanlig at tollere ser mellom fingrene hvis du kommer med et tårn løssnus. Selv har jeg aldri hatt problemer når jeg har kommet med 10 bokser løssnus (riktig nok har jeg bare blitt stoppen én gang). Dog er det ingen garanti gitt.

 

Blir bare mer og mer glad i Ettan, herlig snus.

Jeg synst Ettan (løs) har en tendens til å tørke så fort. Hadde det ikke vært for dét så hadde det nok vært min favoritt. Selv foretrekker jeg Grovsnus, men jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av smaken. Derfor ble det en boks Röda lacket i dag.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

leste litt på hjemmesiden demmes og ser ut til at den har mindre "krydder" ? Og merka at den ikke rant så mye som strong portion da den ikke rant etter ca 2,5t og stark portion renner litt etter ca 2t Merka også at det var en mildere tobakk smak enn i stark portion så tror white skal bli den faste fra nå av eller kansje bare en kosesnus :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som merka forskjell på "skruff stärk portion" og "skruff stärk white portion" ? er det bare det at den er hvit eller? :S Merka ingen forskjell selv.

 

jeg synes de smaker det samme, men foretrekker white portion pga jeg synes de brune posene som du kjøper er så tynne noen av de noen ganger, mens white er liksom så perfekt form på og de ligger ikke i stjerne

Lenke til kommentar

Da var tiden inne for å prøve noe nytt . Valget denne gang falt på Camel Original Portion

 

461.jpg

 

Det første jeg la merke til når jeg åpnet boksen var at snusen virket utrolig fersk og fuktig, akkurat som jeg liker den skal være. Lukten er ganske mild. Smaken er også mild og god. At den var så saftig hadde jeg aldri trodd. Thumbs Up :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...