Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioioi!!

Tread lightly indeed.

 

Hvordan er det med spoiler-tags foressten? Siden det er et år siden sist og er ikke sikkert alle har fått med seg at det er sesongstart. (Legger det i spoiler for sikkerhetsskyld)

 

 

Litt tøft og se hvordan han kaldt og rolig går fra imaget sitt (og sitt gamle jeg) som pyse-walt til den rå og uhemma Heisenburg som han har blitt mens han prater med Hank.

 

Tydelig at det har gått nedoverbakke med Walter, og at mye har skjedd på den tida i mellom her, han har tydeligvis levd lengre enn dem seks månedene han hadde igjen, fått tilbake håret og er ikke i fengsel heller. Hva har skjedd med den PALLEN med penger han hadde?

 

Det jeg er litt redd for er at det blir sånn med han, for det er jo ikke "moralsk riktig" at det han har drivi med i fire og en halv sesong skal lønne seg. (Jeg heier på han jeg, by all means, men det er jo amerikansk så...)

 

 

Lenke til kommentar

Nei, jeg tuller ikke. Breaking Bad er en serie som startet omtrent uten budsjett. De avsluttet hver eneste sesong på en cliff hanger, uten å på forhånd vite hva som skulle skje videre. Så ansatte de nye skribenter og lagde fortsettelsen. Serien er rotete, og sliter med tempoet. Det blir bedre for hver sesong som går, og jeg mener selv de ikke traff blink før sesong 5 startet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

De skal lage en spinoff serie med Saul Goodman i hovedrollen.

 

De prøver i grunn heller, ettersom ingenting er garantert. Men seer-rekorden for Breaking Bad i natt hjalp vel AMC i lysten på en spinoff.

 

Faktisk veldig for en spinoff rundt Saul personlig, da Bob Odenkirk/Saul er altfor lite med i Breaking Bad, men samtidig behøver ikke å være med så mye heller. Så da er spinoff greit, spesielt ettersom de prøver på å ta komikken fra Breaking Bad til et eget med Saul fremfor bare en forsettelse av Breaking Bad rundt Saul.

 

Odenkirk gjorde Mr. Show med David Cross som var en av de bedre HBO-sitcomene lagd også.

Lenke til kommentar

Jeg trodde nesten at de kom til å utsette konfrontasjonen mellom Walter og Hank frem i noen episoder. Men neida, her kjøres det rett på. De gir det virkelig for fansen av serien. Store frysninger da garasjedøra gikk ned.

 

Jeg likte også at de gikk tilbake til flashforwarden på begynnelsen. Den var veldig tankevekkende og gav oss en urovekkende følelse. Musikken og bildekomposisjonen hjalp mye her.

 

Flott start.

Lenke til kommentar

Eeeeendeliiiig! All ventingen var definitivt verdt det. Herlig episode, med litt av alt i. Reaksjonen til Hank var veldig bra, og ganske realistisk igrunn! Ikke noe action-eventyr fra første sekund.

 

Og #DenFølelsen når han lukket garasjeporten. Trodde heller ikke at de skulle ta konfrontasjonen så kjapt, men elsker at de gjøre det, og de hadde alt å vinne på det. I starten av serien var jo Walt en pyse, og Hank hadde full autoritet. Men i slutten av diskusjonen ser vi fort hvem som har frykt for hvem. Man kødder ikke med Heisenberg!

 

Digger den stilen han har fått i flashforwardsene. Skjeggete, sliten og desperat. Minner meg litt om Max Payne av en eller annen grunn.

 

Ellers; Walt som går inn døra si de siste tre bursdagene hans

zlefio4.jpg

 

1A3KZyy.jpg

LhvpcUV.jpg

 

It's in the details.

Endret av uTukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...