Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk?

 

Hva er så dårlig med Breaking bad? Plottet er fantastisk, castet er enda mer fantastisk, what?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det vart berre så.. over the top, for å seia det enkelt.

 

Kan du utdype det? Altså jeg kan gjerne argumentere for at Breaking Bad er en vanvittig bra serie, men det kan jeg ikke dersom du ikke kommer med gode argumenter og.

Lenke til kommentar

Serien starter relativt svakt. Jeg var også svært skeptisk etter første sesong. Men den blir bedre og bedre, og femte sesong var veldig bra.

 

Den kan jo hende du har rett. 9,4 på IMDb burde jo tilseia særs høg kvalitet. Er vel kun Band of Brothers som overgår det, utan at eg har sjekka alt. Men livet har for mykje å by på til at eg (mest truleg) finn tid til å prøva ein gong til.

 

Kan du utdype det? Altså jeg kan gjerne argumentere for at Breaking Bad er en vanvittig bra serie, men det kan jeg ikke dersom du ikke kommer med gode argumenter og.

 

Vel, det som var dråpen var alt som hadde med denne Tuco å gjera. Det finst ikkje ord for å skildra kor idiotisk det som skjedde med han involvert var. Og då ikkje minst hovudpersonen i dei scenane. Og denne Jesse er ikkje betre. Elles var det lettvinte løysingar heile tida. For enkelt, lite truverdig. Mest som sesong 2 av Prison Break, som eg gav opp etter episode 9.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vel, det som var dråpen var alt som hadde med denne Tuco å gjera. Det finst ikkje ord for å skildra kor idiotisk det som skjedde med han involvert var. Og då ikkje minst hovudpersonen i dei scenane. Og denne Jesse er ikkje betre. Elles var det lettvinte løysingar heile tida. For enkelt, lite truverdig. Mest som sesong 2 av Prison Break, som eg gav opp etter episode 9.

 

Tenker du på hvordan

Walter bare går inn i kontoret til han, og sprenger hele kontoret?

 

Det er jo fysikk, og totalt mulig.

Lenke til kommentar

Tenker du på hvordan

Walter bare går inn i kontoret til han, og sprenger hele kontoret?

 

Det er jo fysikk, og totalt mulig.

 

Når det gjeld akkurat den sekvensen tenkte eg ikkje på om det er mogeleg eller ikkje reint fysisk, men at det er fullstendig usannsynleg at han ville ha lukkast med det. Sjølv om han oppførte seg som om han hadde 100 % kontroll, og "visste" at "dette går sjølvsagt som eg har planlagt, det finst ingen andre mogelegheiter". Like idiotisk som "There is always a bigger fish" frå Qui-Gon Jinn i The Phantom Menace og mykje anna tilsvarande.

 

At ein liksom har full ctrl når det er openbart at så ikkje er tilfelle i den realistiske verda ser berre dumt ut.

 

Scenene med Tuco er skuffende, i alle fall om du ser det i sammenheng med hva som kommer etterpå. Jeg likte nok serien da og, men det tar seg opp flere hakk synes jeg.

 

For all del, om folk er samde i at det kan ha vore serien sitt lågmål, så er det kanskje von likevel? Eg fekk iallfall ei kjensle av at dette er det ikkje noko poeng i å investera meir tid i.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Jeg mener du bør fortsette å se. Selvsagt er det noen ting her og der som ikke alltid vil virke helt troverdig, det samme kan sies om The Wire. Det er ingen tvil om at Breaking Bad er noe av det beste som produseres per dags dato. Er kun Mad Men som kan hevde seg etter min mening.

Lenke til kommentar

De 8 forrige episodene vi så var sesong 5. De neste 8 er sesong 6.

 

Planen var vell egentlig å ha 16 episoder i sesong 5, men de ble delt i to. Mens vi har ventet trur jeg studioet har forandret mening, og kommer frem til at det er best å kalle de neste 8 episodene for sesong 6.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=wMEq1mGpP5A&feature=player_detailpage&t=43

"You clearly don't know who you're talking to, so let me clue you in: I am not in danger, Skyler. I am the danger. A guy opens his door and gets shot, and you think that of me? No! I am the one who knocks!"

 

I mårra er det igang igjen! (for oss på denna sida av vannet ihvertfall)

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...