Gå til innhold

– Sett ned prisen, Sony! (PS3)


Anbefalte innlegg

Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 til 25, komplekse kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

Du "må" ha surround for å få fullt utbytte av Wii og surround + HDTV for å få fullt utbytte av X360 og.

 

Nå tenkte jeg mer på Blu Ray filmer ...

 

Å kjøpe en Xbox360 uten å ha HDTV går fint, å kjøpe en PS3 uten ha HDTV er bortkastet

Endret av dweebster23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes DVD-filmar med surround og. HD-DVD og for så vidt, sjølv om dei færraste har hoppa på det formatet. X360 utan HDTV er like lite fortenleg som PS3 utan HDTV.

 

 

Spillmessig så selvfølgelig er det bedre med HDTV til xbox360.

De færreste bruker vel Xboxen som dvdspiller siden den støyer, og HDDVD er et dødt format.

 

Og iom du må ha HDTV for å se blu ray, så er HDTV mer assosiert med PS3.

Og noen av Xbox360 versjonene har ikke mulighet til å vise HD?

Lenke til kommentar
Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 til 25, komplekse kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

 

Det der tror eg er det mest latterlige ressonementet eg har lest på ein stund :)

Lenke til kommentar
PS3 er for de som ikke bare vil ha en spillkonsoll, men for de som vil ha litt mer.

 

20 millioner solgte konsoller forteller meg at det finnes mange som ikke velger bort PS3.

 

Hvis du er kun på jakt etter en spillkonsoll, så kjøp en Xbox360 (eller Wii)

 

EDIT:

 

Hvis ikke spill (serier) som Resistance, Uncharted, GOW, Infamous, Heavy Rain , Killzone 2 ,MGS4 og LBP frister folk til å kjøpe PS3 ... vel vel de vet ikke hva de går glipp av.

 

Wii er for de som ikke bare vil ha en spillkonsoll, men for de som vil ha litt mer.

 

50 millioner solgte konsoller forteller meg at det finnes mange som ikke velger bort Wii.

 

Hvis du er kun på jakt etter en spillkonsoll, så kjøp en PS3 (eller 360)

 

EDIT:

 

Hvis ikke spill (serier) som Mario, Zelda, Wii sport, Red Steel , Wii fit, Wii music frister folk til å kjøpe Wii ... vel vel de vet ikke hva de går glipp av.

 

*sukk*

 

Wii - er nok bare en spillkonsoll, hovedsaklig rettet mot barn

 

Wii, Xbox360 og PS3 har delvis samme, men i utgangspunktet ulik markedsgruppe:

 

Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 og oppover, pga kompleks kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

 

Det er bare å innse at PS3 tilbyr mer.

 

Wii - spillkonsoll

Xbox360 - spillkonsoll, dvdspiller

PS3 - spillkonsoll, dvdspiller, blurayspiller, nettleser, linux

 

EDIT:

Skjønner alikevel ikke helt hva du vil frem til MagnarP, folk som har råd til PS3 har sikkert allerede kjøpt Wii eller Xbox360. Problemstillingen går andre veien

 

Poenget var at inlegget ditt var idiotisk. Du legger kun din egen mening som grunnlag for hva som gjelder. Ramser opp diverse PS3 spill osv, akkurat som man ikke kunne gjort det samme på de andre konsollene?

 

360 har også nedlasting/streaming av filmer (netflix f.eks), noe som er kanskje enda mer attraktivt enn bluray. At det ikke finnes i lille Norge enda betyr ikke all verden på verdensbasis.

 

De færreste bruker vel Xboxen som dvdspiller siden den støyer, og HDDVD er et dødt format.

 

Har du i det hele tatt prøvd en xbox noen gang? Det er spillene som støyer fordi de spinnes i 12x.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt prøvd en xbox noen gang? Det er spillene som støyer fordi de spinnes i 12x.

Hvorfor støyer den da mye uten noen plate i det optiske drevet? Og hvorfor støyer ikke andre enheter så mye i bare 12x hastighet, eller mange ganger høyere?

 

Noen har kanskje vifter som bråker mer enn andre.

Og alle dvd spillere som spinner plater i 12x eller mer bråker en del.

 

Men 360 gjør bare det med 360 spill, ikke med filmer eller Xbox 1 spill.

Lenke til kommentar
Det er bare å innse at PS3 tilbyr mer.

 

Wii - spillkonsoll

Xbox360 - spillkonsoll, dvdspiller

PS3 - spillkonsoll, dvdspiller, blurayspiller, nettleser, linux

Greit nok at man kanskje får mer for pengene ved å kjøpe en PS3, men jeg trenger ikke det, jeg vil kjøpe en spillkonsoll. Jeg hadde ikke hatt noe problem hvis Sony gav ut forskjellige PS3 versjoner for de som ikke vil ha alle mulige ubrukelige ting.

 

Wii har forresten også nettleser ._.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 til 25, komplekse kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

 

Det der tror eg er det mest latterlige ressonementet eg har lest på ein stund :)

 

veeel...tilgi meg for å innse at

 

ei jente på 7 år

en gutt på 14

en mann på 30

 

er forskjellige kundegrupper

 

Det hadde vært kollektivt selvmord (av Nintendo, Microsoft og Sony) å tilby samme produkt, til samme kundegruppe

Endret av dweebster23
Lenke til kommentar
Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 til 25, komplekse kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

 

Det der tror eg er det mest latterlige ressonementet eg har lest på ein stund :)

 

veeel...tilgi meg for å innse at

 

ei jente på 7 år

en gutt på 14

en mann på 30

 

er forskjellige kundegrupper

 

Det hadde vært kollektivt selvmord (av Nintendo, Microsoft og Sony) å tilby samme produkt, til samme kundegruppe

 

Vedkommende har ikke vært uenig i at det er forskjellige kundegrupper, han har vært uenig i den ganske tynne analysen din som slenger de forskjellige konsollene opp i forskjellige aldersgrupper, mer eller mindre treffende.

 

AtW

Lenke til kommentar
Wii - fra 5 års alder og oppover pga intuitiv gameplay

Xbox360 - fra 12 til 25, komplekse kontroller

PS3 - fra 25 og oppover - må ha HDTV og surround for å fullt utbytte = dvs fast inntekt

 

Det der tror eg er det mest latterlige ressonementet eg har lest på ein stund :)

 

Meget enig med deg der Mala :)

 

Å aldersklassifisere ting slik er bare 100% tull, PS3 er ikke noe "mer" voksen fordi den har HDTV og surround, noe X360 forøvrig og har med optisk ut og hele sulamitten.

 

Samt, å si at X360 har en kompleks kontroll er enda mer tull, om det er mulig etter såpass mye svada. PS3 har en PS2 kontroller, kjent for å rive tommelfeste ut av deg etter noen timers spilling. Den mest uergonomiske klossen av en kontroll siden Jaguar.

 

Har ikke lyst på PS3 den dag i dag grunnet at den har ingen spill som virker noe interesange. Kanskje LBP men de andre ser bare kjedelig ut for min del. God of war 3 og et Team Ico spill, da skal jeg vurdere det, men per i dag er PS3 totalt uinteresang. For min del er PS3s største konkurent Swiffer, for de samler begge støv.

Lenke til kommentar
Å aldersklassifisere ting slik er bare 100% tull, PS3 er ikke noe "mer" voksen fordi den har HDTV og surround, noe X360 forøvrig og har med optisk ut og hele sulamitten.

 

Det er ikke poenget å rakke ned... Poenget er at merverdien til PS3 er Blu-ray og UPnP-klient. Men for å realisere denne merverdien til en PS3 i forhold til en XBox360, så må man ha litt bedre utstyr i stua. Og det har folk over 25.. :)

 

For - om man bare skal spille spill med avansert grafikk, så er XBox360 et bedre kjøp: Man får like bra spill-kvalitet for mindre pæng.

 

 

 

Men det blir kanskje litt for avansert logikk til at dagens ungdomsskole-elever klarer å følge med, dette her? Er det derfor denne tråden ikke vil dø?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...