Gå til innhold

– Sett ned prisen, Sony! (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle Microsofts forsøk på å lage en brukbar håndkontroll har gått temmelig skeis. Den første kontrolleren var laget for kjemper, mens den nåværende har en grusom batterpakning der fingrene mine vanligvis oppholder seg. Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Ganske godt gjort å klage på en håndkontroller som omtrent universalt er sett på som den beste i dag.

 

Og,

 

mjpuXfSqN.jpg

 

Den er mye billigere også. Men nå vil du selvsagt si du ikke kunne levd med ledning...

Lenke til kommentar
Alle Microsofts forsøk på å lage en brukbar håndkontroll har gått temmelig skeis. Den første kontrolleren var laget for kjemper, mens den nåværende har en grusom batterpakning der fingrene mine vanligvis oppholder seg. Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.
Men jeg syns nå 360 sin er milevis bedre enn PS3 sin, den er så liten, og triggerne skråner feil vei.

 

Jeg har et helt sykt forslag. La oss dra den ekstremt logiske konklusjonen at håndkontroll preferanser er en subjektiv mening :ermm:

Lenke til kommentar
Alle Microsofts forsøk på å lage en brukbar håndkontroll har gått temmelig skeis. Den første kontrolleren var laget for kjemper, mens den nåværende har en grusom batterpakning der fingrene mine vanligvis oppholder seg. Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Ganske godt gjort å klage på en håndkontroller som omtrent universalt er sett på som den beste i dag.

 

Den er mye billigere også. Men nå vil du selvsagt si du ikke kunne levd med ledning...

Selvsagt vil jeg ikke ha ledning. Dessuten er den ikke mye billigere. Vet ikke om den er billigere i det hele tatt, og med slik avleggs teknologi skulle det bare mangle.

Lenke til kommentar
Alle Microsofts forsøk på å lage en brukbar håndkontroll har gått temmelig skeis. Den første kontrolleren var laget for kjemper, mens den nåværende har en grusom batterpakning der fingrene mine vanligvis oppholder seg. Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Ganske godt gjort å klage på en håndkontroller som omtrent universalt er sett på som den beste i dag.

 

Den er mye billigere også. Men nå vil du selvsagt si du ikke kunne levd med ledning...

Selvsagt vil jeg ikke ha ledning. Dessuten er den ikke mye billigere. Vet ikke om den er billigere i det hele tatt, og med slik avleggs teknologi skulle det bare mangle.

 

hahahahaa. Jeg visste det. Du er selvsagt mer interessert i å klage på batteriklumpen enn å se løsninger. 299kr koster den. Enda billigere hvis man leter litt. Hva koster dual shock 3? 500-600kr var det ja.

Lenke til kommentar
Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Med de flotte triggerene sine, har Sony faktisk ødelagt kontrollen litt. Og stikkene føles bedre på DS2 etter min meining. Så DS3 er ett steg tilbake slik sett. Selvfølgelig er det eit STORT pluss at den er trådløs. :)

 

@ ATWindsor: you catch my drift :)

Lenke til kommentar
299? Må være den med ledning isåfall? Og det teller ikke.

 

Nei, selvsagt ikke. Spille med ledning går jo ikke lenger. Helt ulevelig.

 

Bedre å klage på en batteriklump slik at man kan rettferdigjøre sin egen fanboyisme.

Ledning er forhistorisk. Dessuten har det begrensninger på hvor mange som kan spille samtidig.

Lenke til kommentar
Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Med de flotte triggerene sine, har Sony faktisk ødelagt kontrollen litt. Og stikkene føles bedre på DS2 etter min meining. Så DS3 er ett steg tilbake slik sett. Selvfølgelig er det eit STORT pluss at den er trådløs. :)

 

@ ATWindsor: you catch my drift :)

Nei, nå troller du. Spakene på DS3 er en total overhaling fra DS2. Mye mer presise og bedre kvalitet.

 

299? Må være den med ledning isåfall? Og det teller ikke.

 

Nei, selvsagt ikke. Spille med ledning går jo ikke lenger. Helt ulevelig.

 

Bedre å klage på en batteriklump slik at man kan rettferdigjøre sin egen fanboyisme.

Av og til skinner selvironien såpass igjennom at det blir artig. :!:

Lenke til kommentar
299? Må være den med ledning isåfall? Og det teller ikke.

 

Nei, selvsagt ikke. Spille med ledning går jo ikke lenger. Helt ulevelig.

 

Bedre å klage på en batteriklump slik at man kan rettferdigjøre sin egen fanboyisme.

Ledning er forhistorisk. Dessuten har det begrensninger på hvor mange som kan spille samtidig.

 

Men det er en løsning på batteriklump "problemet" hans. Og man kan kjøpe de for 150kr stk. En del penger å spare også hvis man skal ha et par.

 

Man kan også koble opp 3 stk med ledning og enda bruke et par trådløse, så ser ikke akkurat særlig begrensinger. Selv bruker jeg aldri mine trådløse, fordi jeg slipper å styre med lading og alt det tullet.

 

Ganske morsomt hvordan alle plutselig ikke kan spille med ledning lenger. Tydelig at folk har for mye penger og for lite vett.

Lenke til kommentar
Sony har kanskje ikke vært særlig nyskapende, men hei, if it ain't broken don't fix it.

 

Med de flotte triggerene sine, har Sony faktisk ødelagt kontrollen litt. Og stikkene føles bedre på DS2 etter min meining. Så DS3 er ett steg tilbake slik sett. Selvfølgelig er det eit STORT pluss at den er trådløs. :)

 

@ ATWindsor: you catch my drift :)

Nei, nå troller du. Spakene på DS3 er en total overhaling fra DS2. Mye mer presise og bedre kvalitet.

 

299? Må være den med ledning isåfall? Og det teller ikke.

 

Nei, selvsagt ikke. Spille med ledning går jo ikke lenger. Helt ulevelig.

 

Bedre å klage på en batteriklump slik at man kan rettferdigjøre sin egen fanboyisme.

Av og til skinner selvironien såpass igjennom at det blir artig. :!:

 

Ja, moroklumpen.

 

Du er totalt fanboy av Sony. Jeg er fanboy av lav pris og alternativer. En vesentlig forskjell.

 

Hvorfor kan ikke Sony selge meg DS3 med ledning for billigere pris f.eks? Fordi de er noen griske jævler.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Ja, moroklumpen.

 

Du er totalt fanboy av Sony. Jeg er fanboy av lav pris og alternativer. En vesentlig forskjell.

 

Hvorfor kan ikke Sony selge meg DS3 med ledning for billigere pris f.eks? Fordi de er noen griske jævler.

Jeg er fanboy av kvalitet og gode spill, og dessuten kontroller UTEN ledning. Lave priser og alternativer er også viktig, noe Microsoft tydeligvis aldri skjønte bæret av.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke MS selge normal prisede harddisker tenker du sikkert også, MagnarP. Thats life, du får ikke alt slik du vil.

 

Du tenker på den 20gb jeg fikk for 150kr? Harddisk er heller ingen nødvendighet.

Det kommer helt an på. Skal man kun spille rett fra plata og gir blaffen i alt som heter oppdateringer/ekstramateriale, onlinespilling og liknende fungerer grunnversjonen av 360 fint. Skal man noe mer enn dette er faktisk ikke PS3 dyrere.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke MS selge normal prisede harddisker tenker du sikkert også, MagnarP. Thats life, du får ikke alt slik du vil.

 

Du tenker på den 20gb jeg fikk for 150kr? Harddisk er heller ingen nødvendighet.

 

Ja, faktisk.. Fy fan 20gb for 150 kr, det er 7,5 kr per GB. Dyrere enn det har ikke harddisker vært på mange år. Kjøper du harddisk til ps3 f.eks. en 320gb så blir det 1,5 kr per GB. Altså har du betalt en overpris som ikke ligner grisen.. Trenger du ikke så veldig stor plass på ps3'en din, som jeg tviler på at du eier, så kan du kjøpe en 120GB til 395 kr, altså 3,2 kr per GB.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...