Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bør vel generelt være litt forsiktig med å kjøpe Android telefon utenom pixel om dagen da siden det ikke er godt å vite hvem de finner på å stenge ute neste gang. Kan vel være lurt å se på de som har os in-house så en ikke går på en smell med å kjøpe noe låst :p

 

 

(klarer ikke å la være.... Lol)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har Trump ombestemt seg igjen.

 

Amerikanske firmaer tapte vist gigantiske summer om Kinamobiler ble nektet kjøp og adgang.

 

Skulle ønske Trumpen tenkte litt gjennom utspill og spurte rådgiver før han roter rundt i vepsebolet...

 

Det blir Krig!!! Nei, vent jeg har ombestemt meg... Krig var ikke så lurt allikevel, folk kommer vist til å dø..

 

At Huawei blir forbudt i USA kan jeg til en viss grad forstå. Men ikke at Intel, gorilla glass og google blir nektet handel.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Begynner å bli usannsynlig irritert...er det noe ny greie med senere android updates at man ikke kan se (system)filer og mapper fra tlf på pc nå?

 

Ønsker å legge inn podcastfiler manuelt fra data inn i podcast app (podcast addict) sin custom podcasts folder. Skal ligge i storage\emulated\podcastaddict........

 

Men får jo ikke opp storage mappen i det hele tatt.

 

Slet med samme greiene med et SD kort - kunne ikke se en dritt av filene, bare en liten standardmappe som var helt ubrukelig. Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilgang til filer, mappestruktur ol?

Lenke til kommentar

Begynner å bli usannsynlig irritert...er det noe ny greie med senere android updates at man ikke kan se (system)filer og mapper fra tlf på pc nå?

 

Ønsker å legge inn podcastfiler manuelt fra data inn i podcast app (podcast addict) sin custom podcasts folder. Skal ligge i storage\emulated\podcastaddict........

 

Men får jo ikke opp storage mappen i det hele tatt.

 

Slet med samme greiene med et SD kort - kunne ikke se en dritt av filene, bare en liten standardmappe som var helt ubrukelig. Må jeg gjøre noe spesielt for å få tilgang til filer, mappestruktur ol?

Du må velge filoverføring på telefonen når den er tilkoblet. Standard er at den kun lader.

Lenke til kommentar

Gjorde så klart det. Hjalp lite. Endte opp med å måtte legge filene inn vha media go, og må spille dem i den ordinære media playeren, som gjør at jeg ikke får noen god oversikt over hvilke episoder jeg har spilt og ikke. Om folk har flere tips, mottas det med takk.

Lenke til kommentar

Huawei er tilbake for fult. Huawei, Xiaomi, Motorola og Nokia dominerer under 3000 kr.

Dominerer hva da? Du kan stryke Huawei hvis vi snakker papirspec per krone da de er på linje med Samsung opptatt av å fremstå som et premiummerke.

 

Motorola er forøvrig Lenovo, mens Nokia er vanskelig å si hva er, deres low end produkter har tradisjonelt sett vært svake: https://en.wikipedia.org/wiki/HMD_Global

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...