Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

tenkte meg det at Samsung lå "på topp" enda.

 

kommer altid noe nytt ja, men er det noe nytt i toppklassen på trappene de neste månedene?

Lg har allerede lansert G7 ThinQ

Samsung S9

HTC har U12+

Sony XZ2 / compact

Nokia 8 Sirocco

OnePlus 6

Huawei P20 Pro

Alle disse er "nye" toppmodeller. Det neste blir vel Mate 20 og Note 9, kanskje Google slår på stortromma og lanserer Pixel 3 i Norge (Google Assistent ryktes å være rett rundt hjørnet på norsk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pixel 2 er vel veien om man vil ha stock android og bra kamera. Software er en del tregere enn oneplus sin, men dem er enkle å legge inn "tilsvarende" custom rom på som f.eks linageOS.

 

Selv hadde jeg bare valgt OnePlus. Kamera er bra nok i massevis på den til vanlig bruk.

 

Det syns jeg overhodet ikke.

Lenke til kommentar

Noen som kan peke meg i retning hvor jeg får skrudd av noifications ved bruk av blutooth(headset og BT-høytaler)?

 

Får relativt mye mail og henvendelser på dagelig basis, og utrolig slitsomt at musikk/podcast får seg en liten "kunstpause" hver gang det tikker inn en melding/mail eller lignede

Lenke til kommentar

Noen som kan peke meg i retning hvor jeg får skrudd av noifications ved bruk av blutooth(headset og BT-høytaler)?

 

Får relativt mye mail og henvendelser på dagelig basis, og utrolig slitsomt at musikk/podcast får seg en liten "kunstpause" hver gang det tikker inn en melding/mail eller lignede

Kan du ikke bare sette på DnD?

Lenke til kommentar

Vil ikke det også stoppe ringing fra å komme igjennom?

 

Det enkleste er vel kanskje bare å slå av all lyd på notifications, untatt ringing...?

Det vill "ringe", men ikke lage lyd. Du kan evnt velge notification sound "silent" og sette på vibration, er det jeg har gjort, så ingen notifikasjoner lager lyd, men telefonen vibrerer. (også har man jo alltid notification LED)

Lenke til kommentar

S9 hadde jeg holdt meg unna mtp. Samsung sin forferdelige statistikk på oppdateringer (og "Touchwiz").

Tenkte kanskje det var flere i denne tråden som ville sagt det samme. For dette var jo tilfelle tidligere også ... jeg har iPhone jeg, men skal ha en Android til jobb. Så jeg henger litt bakpå ang hva man burde kjøpe.

 

Hvilken toppmodell bør man kjøpe da om S9 er er dumt kjøp ?

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt OnePlus, da jeg mener de andre telefonene ikke tilbyr noe særlig mer ytelse eller funksjonalitet men koster mange tusen mer.

 

Det er latterlig å måtte betale 8000+ for en telefon. Selv om prisene på S9 sikkert har gått ned nå

 

Personlig føler jeg 5T fortsatt er det beste OnePlus har laget, men folk virker fornøyd med 6 også.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Så oneplus er og blir et bedre kjøp enn s9 ?

Personlig hadde jeg heller kjøpt OnePlus enn Samsung.

Samsung S9 har hakket bedre kamera, trådløs lading, ip68-sertifisert og høyere oppløsning på skjermen. Likevel ville jeg valgt OnePlus 6. Det kan også ha med at jeg liker renest mulig Android

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...