Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

 

Landet på S7 flat jeg, da edge ble litt i største laget imo. Ingen krise selvsagt, men en ønsker jo å sjekke av flest mulig punkter når en først skal brenne av såpass mye penger :)

Du kjøpte S7 en over to år gammel mobil når penger ikke var en hindring? :p Den er jo utdatert idag.

 

 

 

Nei, den jeg har nå. Greit fornøyd, men batteriet begynner å bli skandaløst dårlig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag?

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen.

Vanskelig å finne noen som er god på alt det. V30 er genial for lyd mtp quaddac, men ok kamera på det beste (har dog vidvinkel som er kult).

 

Batteritid er i alle fall p20 Pro og OnePlus bra på. OnePlus som regel litt bedre pga 1080p skjerm kontra 1440p.

 

Kamera er p20 Pro kongen synes jeg hvis man skal ha noe nytt, men helt ærlig synes jeg Pixel 2 fortsatt tar best bilder pga softwaren til Google

Ifølge de som har Oneplus 6 er batterilevetiden middels. Bare les i Oneplus 6-tråden.

Lenke til kommentar

Det spørs vel hvilken målsetning man har, om man kun trenger batteri nok til å komme seg igjennom en vanlig dag med mye bruk vil nok de fleste nye telefoner gjøre jobben., om man sitter igjen med 10% eller 40% når man setter telefonen på lading har ikke så stor betydning :p Om man forventer 2 eller 3 dager er det ikke mye valgmuligheter.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag?

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen.

Vanskelig å finne noen som er god på alt det. V30 er genial for lyd mtp quaddac, men ok kamera på det beste (har dog vidvinkel som er kult).

 

Batteritid er i alle fall p20 Pro og OnePlus bra på. OnePlus som regel litt bedre pga 1080p skjerm kontra 1440p.

 

Kamera er p20 Pro kongen synes jeg hvis man skal ha noe nytt, men helt ærlig synes jeg Pixel 2 fortsatt tar best bilder pga softwaren til Google

Ifølge de som har Oneplus 6 er batterilevetiden middels. Bare les i Oneplus 6-tråden.
Synd ikke det er så forferdelig akkurat, i denne sola er det ikke så greit for batteri.

post-221391-32366_thumb.jpg

post-221391-83241_thumb.jpg

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag? 

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen. 

S9+ eller P20 Pro sannsynligvis?

På en annen side er de aller fleste kameraene nå såpass gode at det er vanskelig å erklære en klar vinner (for meg i alle fall).

 

Sett på de to ja, men mangelen av minijack i P20 og størrelsen på S9+ taler litt i mot for meg. 

 

Fet video det der, fant ut at min favoritt er iPhone X...! 

 

 

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag?

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen.

Vanskelig å finne noen som er god på alt det. V30 er genial for lyd mtp quaddac, men ok kamera på det beste (har dog vidvinkel som er kult).

 

Batteritid er i alle fall p20 Pro og OnePlus bra på. OnePlus som regel litt bedre pga 1080p skjerm kontra 1440p.

 

Kamera er p20 Pro kongen synes jeg hvis man skal ha noe nytt, men helt ærlig synes jeg Pixel 2 fortsatt tar best bilder pga softwaren til Google

 

 

 

Ja, kunne tenkt meg at noen andre hang seg på DAC-bølgen og pusha de andre aspektene ved den litt opp. 

 

Oneplus er spennende, og til en veldig fin pris. Lurer på å kjøpe med svitsj, så da er det jo evt godt å kunne bytte etter et år om en ikke er fornøyd. 

 

 

Er det noen sterke utfordrere som ventes å lanseres i nærmeste framtid, eller blir det ikke før høsten?

 

 

Du vil ha minijack, og iPhone X er favoritten? Da kan du glemme den.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag? 

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen. 

S9+ eller P20 Pro sannsynligvis?

På en annen side er de aller fleste kameraene nå såpass gode at det er vanskelig å erklære en klar vinner (for meg i alle fall).

 

Sett på de to ja, men mangelen av minijack i P20 og størrelsen på S9+ taler litt i mot for meg. 

 

Fet video det der, fant ut at min favoritt er iPhone X...! 

 

 

 

Hva er modellen å gå for, pris ingen hindring, pr i dag?

 

Setter lydkvalitet på musikk, kamera, batteritid og vanntetthet høyest, i den rekkefølgen.

Vanskelig å finne noen som er god på alt det. V30 er genial for lyd mtp quaddac, men ok kamera på det beste (har dog vidvinkel som er kult).

 

Batteritid er i alle fall p20 Pro og OnePlus bra på. OnePlus som regel litt bedre pga 1080p skjerm kontra 1440p.

 

Kamera er p20 Pro kongen synes jeg hvis man skal ha noe nytt, men helt ærlig synes jeg Pixel 2 fortsatt tar best bilder pga softwaren til Google

 

 

 

Ja, kunne tenkt meg at noen andre hang seg på DAC-bølgen og pusha de andre aspektene ved den litt opp. 

 

Oneplus er spennende, og til en veldig fin pris. Lurer på å kjøpe med svitsj, så da er det jo evt godt å kunne bytte etter et år om en ikke er fornøyd. 

 

 

Er det noen sterke utfordrere som ventes å lanseres i nærmeste framtid, eller blir det ikke før høsten?

 

 

Du vil ha minijack, og iPhone X er favoritten? Da kan du glemme den.

 

 

Kameraet på iPhone X, ja. 

 

Finner vel ut at en ikke kan få alt, så tror det blir enten OnePlus eller P20 Pro, må bare få testa de ut litt først. 

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei Mate 10 Pro, men så langt er jeg litt halvfornøyd. Den flyter i og for seg bedre enn noen andre Android telefoner jeg har hatt tidligere, men jeg ser også ut den får en del pepper for overdreven batterisparing. Jeg sliter spesielt med en widget som jeg har brukt i årevis - Simple RSS Reader. Jeg har justert innstillingene slik at denne kan kjøre i bakgrunnen, men den oppdaterer allikevel ikke uten restart av telefonen. Noen vil påstå at dette er upraktisk... Er det noen her inne som har hatt de samme problemene, men fikset det?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei Mate 10 Pro, men så langt er jeg litt halvfornøyd. Den flyter i og for seg bedre enn noen andre Android telefoner jeg har hatt tidligere, men jeg ser også ut den får en del pepper for overdreven batterisparing. Jeg sliter spesielt med en widget som jeg har brukt i årevis - Simple RSS Reader. Jeg har justert innstillingene slik at denne kan kjøre i bakgrunnen, men den oppdaterer allikevel ikke uten restart av telefonen. Noen vil påstå at dette er upraktisk... Er det noen her inne som har hatt de samme problemene, men fikset det?

 

Testet med en bedre launcher? Nova Launcher er vel en av de bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei Mate 10 Pro, men så langt er jeg litt halvfornøyd. Den flyter i og for seg bedre enn noen andre Android telefoner jeg har hatt tidligere, men jeg ser også ut den får en del pepper for overdreven batterisparing. Jeg sliter spesielt med en widget som jeg har brukt i årevis - Simple RSS Reader. Jeg har justert innstillingene slik at denne kan kjøre i bakgrunnen, men den oppdaterer allikevel ikke uten restart av telefonen. Noen vil påstå at dette er upraktisk... Er det noen her inne som har hatt de samme problemene, men fikset det?

Har dessverre ingen god løsning å komme med, men dette er grunnen til at jeg ikke kjøpte Huawei når min gamle P9 tok kvelden. Veldig fornøyd med telefonen hvis man så bort i fra en alt for aggressiv strømsparing. Fant aldri helt ut av det, men håper for din del at det finnes en løsning!
Lenke til kommentar

Har dessverre ingen god løsning å komme med, men dette er grunnen til at jeg ikke kjøpte Huawei når min gamle P9 tok kvelden. Veldig fornøyd med telefonen hvis man så bort i fra en alt for aggressiv strømsparing. Fant aldri helt ut av det, men håper for din del at det finnes en løsning!

Ja, telefonen er fin, men merkelig at kineserne får så mye skryt for batteritiden når vi snakker om flymodus light for å oppnå dette ?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en Huawei Mate 10 Pro, men så langt er jeg litt halvfornøyd. Den flyter i og for seg bedre enn noen andre Android telefoner jeg har hatt tidligere, men jeg ser også ut den får en del pepper for overdreven batterisparing. Jeg sliter spesielt med en widget som jeg har brukt i årevis - Simple RSS Reader. Jeg har justert innstillingene slik at denne kan kjøre i bakgrunnen, men den oppdaterer allikevel ikke uten restart av telefonen. Noen vil påstå at dette er upraktisk... Er det noen her inne som har hatt de samme problemene, men fikset det?

Har en p10 plus, tenker de er lignende nok.

Ikke vært borti widgeter men for meg så løste det å "pinne" applikasjoner jeg ønsker kjørende, problemet.

Kanskje om du lar selve appen simple rss kjøre ifred i bakgrunnen/låser den løser problemet ditt og?

Lenke til kommentar

Har en p10 plus, tenker de er lignende nok.

Ikke vært borti widgeter men for meg så løste det å "pinne" applikasjoner jeg ønsker kjørende, problemet.

Kanskje om du lar selve appen simple rss kjøre ifred i bakgrunnen/låser den løser problemet ditt og?

Hei. Mener du slik? I så fall kan jeg dessverre bekrefte at det heller ikke funker.

post-332850-87753_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Var det jeg mente ja... Da, vet jeg ærlig talt ikke. Hva sier Huawei om det? De er tilgjengelig på messenger og svarer ikke så altfor tregt

Takker. Jeg har ikke forsøkt de ennå. Telefonen er ikke et døgn gammel, så jeg får se om den stabiliserer seg. Akkurat nå er det litt random om den oppdaterer eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...