Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, bra! :) Og da helst én stemme per bruker eller e-post adresse.

For at alle skal kunne stemme, også dei som ikkje har brukar på diskusjon.no må den nye konkurransen og gå på IP-adresse.

 

Problemet med IP-adresse, er at da får ikke jeg stemme. Her i huset har jeg også en lillebror som følgelig sitter på samme IP-adresse, og som også er aktiv på forumet, samt gamer.no og garantert stemmer før meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Til dere som spør om stemme-systemet, eller hvorfor deres forslag ikke erder: Les artikkelen! Det står da ganske greit at dette er en pekepinn til hvilke forslag redaksjonen skal nominere. Men absolutt ingen fasit. De 20 som går videre kan være kun fra lista, eller ingen fra lista!

 

 

PS. Liker Spillverket.no, jeg. Klinger bra, samtidig som det ikke prøver å etterligne noe annet. Klart hva det handler om også..

Lenke til kommentar
Hvordan vet man hva som kommer gjennom sensuren eller ikke? Sendt inn en rekke forslag, men de ligger ikke på listen. Er de da ikke kommet gjennom, eller blir de behandlet?

 

Skjønner ikke dette jeg :hmm:

Sendt inn fult av forslag jeg også, men ingen har kommet gjennom. Skyldes vel kanskje at de har en god del forslag å vurdere ;)

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de orker å sende ut mailer, nokk av mailen blir jo vist til at folk vet selv hvem som har kommet med de.

 

Jeg er litt mer spent på om de føler seg klar til å velge 20 allerede på mandag. Hvis det har kommet inn flere tusen bidrag, så tar det litt tid å gå igjennom. Spess hvis alle skal sjekkes ledighet på...

Lenke til kommentar
De må da greie å sende ut 20 mailer, da.

 

Sendte nettopp inn forslaget "Spillblekka" (Spillblekka.no). Synes det klinger ganske bra.. :)

 

Høyhøy!:p Snakk om å stjele ideer! ;) Har tidligere i tråden nevnt dette navnet, bare at jeg skrev det med liten forbokstav, det var slik jeg registrerte det. (spillblekka.no)

 

Regner med at hvis dette navnet går videre (noe jeg tviler på) så er det nok den første som sender det inn som blir akseptert (altså mitt) Regner med lista leses og bedømmes kronologisk. Hvis ikke er jo postene her inne bevis på at jeg sendte det inn først ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
De må da greie å sende ut 20 mailer, da.

 

Sendte nettopp inn forslaget "Spillblekka" (Spillblekka.no). Synes det klinger ganske bra.. :)

 

Høyhøy!:p Snakk om å stjele ideer! ;) Har tidligere i tråden nevnt dette navnet, bare at jeg skrev det med liten forbokstav, det var slik jeg registrerte det. (spillblekka.no)

 

Regner med at hvis dette navnet går videre (noe jeg tviler på) så er det nok den første som sender det inn som blir akseptert (altså mitt) Regner med lista leses og bedømmes kronologisk. Hvis ikke er jo postene her inne bevis på at jeg sendte det inn først ;)

 

Åh.. tuller du? Ekstrem nedtur, visste ikke at noen hadde sendt det inn.. :( De burde da ikke skille mellom store bokstaver og sånn, da. Nå som jegsynes jeg hadde funnet et så bra navn... :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...