Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte inn "Spillbasen" nå, det høres faktisk litt bra ut, man ser godt hva temaet er, og det er lett å skrive. :D

 

EDIT: Nå synes jeg jeg fikk inn en skikkelig fulltreffer her:

 

"Spillpatriotene". Smak litt på den... :love:

 

EDIT: Jeg lurte på en annen ting nå..

 

Når jeg nå har sendt inn forslaget "Spillpatriotene", har jeg da "rettigheten" på alle former av ordet? Om "juryen" skulle finne ut at "Spillpatrioter" eller "Spillpatriot" låter bedre, blir jeg premiert for det? Eller må jeg sende inn alle formene av ordet?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
EDIT: Jeg lurte på en annen ting nå..

 

Når jeg nå har sendt inn forslaget "Spillpatriotene", har jeg da "rettigheten" på alle former av ordet? Om "juryen" skulle finne ut at "Spillpatrioter" eller "Spillpatriot" låter bedre, blir jeg premiert for det? Eller må jeg sende inn alle formene av ordet?

 

Hold deg på den sikre siden. Send inn alle versjonene av forslaget ditt ;)

 

gamectrl.no

 

ctrl kan stå for central eller control :)

 

Det var faktisk ikke et dårlig forslag!! Men spørs om det kommer med, jeg vil tro at de 20 allerede er tatt .. :|

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som mener at denne pollen/konkuranse, er litt upresis når 99% ligger mellom -6 og -8...? Tror ikke man kan få en definitiv vinner ut av detta...

 

Hvis du har lest artikkelen kan du se at det bare er en pekepinne til hva som er sent inn av forslag. Den faktiske avstemmning kommer i morgen hvor redaksjonen har valgt ut de 20 beste forslagene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...