Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Gamingkulture.no

Powertotheplayers.no

 

Jeez så lang tid det skulle ta å komm på stemme listen, ahr skrevet sånn 6 forslag enkelte var på onsdagen elns og ennå er de ikke der..

 

Du har tydeligvis ikke følgt med så veldig mye ... De som er på listen er bare noen av forslagene som har komt inn OG er innenfor reglene som redaksjonen har satt. Voten som pågår på siden, er ikke den som avgjør det hele. På mandag kommer det ny vote med 20 av de forslagene som redaksjonen liker best og av disse 20 har vi en vinner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns man først å fremst skal rendyrke et norsk ord, siden dette skal være en norsk siden, med et .no domene.

Så å bruke fancy internasjonale gamer ord med "z" og "x" i seg syns jeg blir altfor harry, selv om noen fjortenåringer der ute kanskje syns det er råtøft.

 

Navnet burde være lett og ikke altfor langt, som foreksempel "velkommentilspillsidentiltek.no"

 

Det første som slo meg da jeg tenkte på et navn var hva siden skulle handle om,

jo spill og nyhet.

Setter man sammen de ordene kom jeg frem til spillhet.

 

Dermed ble www.Spillhet.no mitt forslag :!:

Lenke til kommentar

Jaja, men når man ser at navn som xgamer, agamer, bgamer tek-ditt, tek-datt kommer seg på listen, så sender man jo inn alt av a-å-gamer, a-å-spill og håper på at et av disse kommer seg på pallen (fordi det er enkelt å huske... Herregud, folk klarer å huske masse telefonnumre, pinkoder og passord, så hvorfor ikke et kongelainen navn for dette domenet??).

Lenke til kommentar

Enig! Samtidig burde man vise at dette er snakk om en seriøs god spillside, så dropp sånne ripp-off-navn som agamer, gamers osv. Den burde også få selvstendigheten den fortjener, så alt som inneholder tek kan man mer eller mindre glemme.

I tillegg må det jo være noenlunde enkelt, og samtidig være modent (voksent) nok. Jeg synes Spillverket.no er en god kandidat.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

det nye navnet bør i alle fall være lettere å finne for de som ikke _vet_ hvilken addresse de skal til. Gamer.no kommer laaaangt ned på listen når du søker etter "spill" på google.no.

 

Det blir jo et økonomisk spørsmål hva som lønner seg. Såklart er det en fordel om navnet er enkelt, men om alle de enkle domenenavnene man kan komme på er opptatt, så kommer spørsmålet om man skal satse på å bygge et skikkelig bra merkenavn, om man _bare_skal_finne_noe_ og satse på at det duger, eller om man kanskje skal vurdere å kjøpe opp og bygge om et domene som allerede er i bruk...

 

Ikke at jeg nødvendigvis tror spill.no er billig å kjøpe akkurat... men stort bedre domenenavn for spill er det vel vanskelig å finne!

 

Spilloteket.no er min personlige favoritt til nå.

Lenke til kommentar
De må da greie å sende ut 20 mailer, da.

 

Sendte nettopp inn forslaget "Spillblekka" (Spillblekka.no). Synes det klinger ganske bra.. :)

 

Høyhøy!:p Snakk om å stjele ideer! ;) Har tidligere i tråden nevnt dette navnet, bare at jeg skrev det med liten forbokstav, det var slik jeg registrerte det. (spillblekka.no)

 

Regner med at hvis dette navnet går videre (noe jeg tviler på) så er det nok den første som sender det inn som blir akseptert (altså mitt) Regner med lista leses og bedømmes kronologisk. Hvis ikke er jo postene her inne bevis på at jeg sendte det inn først ;)

 

Man kan jo si det sånn. Nå var jeg førstemann til å fremme spill.no/tek før denne artikkelen ble laget (i den artikkelen som sa at det snart ville komme en konkurranse). Betyr det at hvis tek.no velger tek.no/spill, så vinner jeg PCen? Eller er det den som postet det i denne konkurransen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Den som postet det i konkurransen vil jeg tro, bruk hodet.

 

Man vinner ikke feks bil ved å bare se på en konkurranse, man må delta.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...