Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er på tide å ta en "Obama"? Innrøm at her har man driti på draget, avslutt konkurransen, vurder alle innkomne forslag INTERNT og plukk ut 10-20 stk som DERE synes er aktuelle, som brukerne så kan stemme på vha vanlig forum-avstemming. Eventuelt, rett og slett bestem navnet selv, og gi premien til den som fant det på! Det er ikke nødvendig å demokratisere alle prosesser heller..

Lenke til kommentar
Kanskje det er på tide å ta en "Obama"? Innrøm at her har man driti på draget, avslutt konkurransen, vurder alle innkomne forslag INTERNT og plukk ut 10-20 stk som DERE synes er aktuelle, som brukerne så kan stemme på vha vanlig forum-avstemming. Eventuelt, rett og slett bestem navnet selv, og gi premien til den som fant det på! Det er ikke nødvendig å demokratisere alle prosesser heller..

Hei, yes, det er jo omtrent dette vi allerede har gjort, men lar fortsatt denne listen ligge ute for å lufte stemningen frem til mandag :)

Lenke til kommentar
Hei, vi ser definitivt over forslagene som kommer inn! :) Som nevnt blir det en ny avstemming som lanseres på mandag, med redaksjonens 20 beste kandidater. Vi vil imidlertid fortsette med å slippe ut navn i denne midlertidige listen frem til mandag, for å lodde stemningen. Stay tuned, listen oppdateres løpende! :)

 

Vil dette si at forslag som ikke er ute til slakt i pollen nå kan komme med?

For som påpekt tidligere er det mange gode forslag med langt høyere standard enn dem i pollen som er publisert i tråden her (og sendt inn på riktig vis) uten at de er lagt ut i pollen.

 

Antar at dere holder igjen forslagene dere syns er best og registrer domenenavn før dere kaster dem ut i avstemningen på mandag. :p

Lenke til kommentar

Jeg er såpass idiot at jeg ikke husker hvilke forslag jeg har kommet med og ikke. Sikkert fordi jeg kom med et par som allerede var foreslått, så det førte til litt forvirring.

 

Derfor lurer jeg på om det er mulig at det opplyses om hvem som har sendt inn de forskjellige forslagene, eventuelt bare det som står foran '@' i mailadressen.

Lenke til kommentar
Jeg synes Spillverket.no er fint... :love:

Er det du som sendte det inn?

 

Jeg liker det selv. Er på en måte seriøst nok, samtidig som det ikke spiller på eksisterende navn. Er litt tragisk å ende opp med gamer.no +- et par bokstaver. Samtidig er det enkelt å huske og å skrive.

 

Synes det er en reell kandidat.

Lenke til kommentar

De jeg husker jeg hadde er:

 

spillblekka.no

spillemani.no

spillkronikken.no

gamerpedia.no

 

 

En litt morsom en ... (kanskje :p):

spillfanboy.no (sendte også inn gamefanboy elns)

Så mye snakk det er om fanboys, hvorfor ikke bare innrømme at vi er fanboys alle sammen, av spill! :thumbup:

 

Pluss et par til, i tillegg kan det godt være at det var noen som allerede hadde foreslått disse, det var bare de som lå lagret i "cookien" min.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...