Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff... rart at ingen liker igamer.no.. jeg som synes det var så flott..:(

 

neida..

det var for å påpeke at her kommer det til å pøse inn på med ultratette forslag.

det beste er nok å gjøre det enkelt og heller satse på noe eget og som ikke gjenspeiler gamer.no..

Lenke til kommentar
Nå fant jeg navnet :D

 

Gamerson.no :) Sønnen til gamer.no :)

 

"Jaaa..." Så blir det "grannygame"...lol...

 

Grannygame høres ut som en lyssky aktivitet som tilhører kategorien "Ting jeg har gjort sammen med bestemor som jeg IKKE forteller videre".

 

 

Hva med tekphail.no?

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Grannygame høres ut som en lyssky aktivitet som tilhører kategorien "Ting jeg har gjort sammen med bestemor som jeg IKKE forteller videre".

Finnes det en slik tråd?

Hva med tekphail.no?

 

What? Det må vel så og si inneholde "game*" eller "spill" ellers mister det litt av betydningen. Jeg skjønner for eksempel ikke bæret av hva tekphail.no betyr

Lenke til kommentar

tror kanskje det er noe som tek-fail...

 

Hvilket jeg synes er helt bak mål å si! Greit at denne avstemningen ikke funket, men de har da ordnet opp!? Dessuten er premiene eksemplariske. Jeg håper inderlig at jeg vinner, da både laptopen min og den stasjonære er over 6 år gamle, og jeg flytter på hybel til sommeren, hvor jeg ikke har plass til stasjonær. Jeg hadde allerede kjøpt en spill-bærbar, hadde det ikke vært for at jeg ikke har råd :p Sånn sett er denne konkurransen mitt i blinken.

Bare håper at Spillverket er mitt forslag, fordi det tror jeg kan ha en sjanse.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

www.theultimategamingsiteonthewholeworldwidewebforgamersofallcategorieslikehardcorefirstpl

ershootinggameplayersandmassivemultiplayeronlineroleplayinggameplayersandstrategygameaddit

dpeopleorjustthekindofpeoplethatvisites123spillsometimestoplaythenewestflashgamesbutanyway

ouwilllikethissitesowelcomehere.no

 

 

 

Denne kommer til å vinne uansett!!! :new_woot:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...