Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Jeg synes Spillverket.no er fint... :love:

 

Jeg har kommet med et par forslag som etter min mening er MYE bedre enn de som er lenger nede på lista, og som kan konkurrere med de øveste også, mener jeg. Hvis mine forslag fortsatt ikke har gått gjennom, etter to dager, må jeg da gå ut fra at de ble avslått av sjefene? For da har de dårlig smak IMO

 

Det tragiske er at agamer, som kanskje er det "mest" populære forslaget, var min første ide. Men jeg syntes det hørtes så cheesy ut at jeg la det bort ... Fuck!

Det er faktisk sant og ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes også at agamer.no er et av de desidert beste forslagene. Synes egentlig ikke det er cheezy og passer med resten av nettverket.

Står ihvertfall for meg, mellom agamer.no og aspill.no. Selv om førstnevnte høres mer hardcore ut.

 

Edit: Spillguru er jo tragisk. Er ikke noe "schvung" i det.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Synes også at agamer.no er et av de desidert beste forslagene. Synes egentlig ikke det er cheezy og passer med resten av nettverket.

Står ihvertfall for meg, mellom agamer.no og aspill.no. Selv om førstnevnte høres mer hardcore ut.

 

Edit: Spillguru er jo tragisk. Er ikke noe "schvung" i det.

 

Det samme, etter min mening, gjelder Tek1, Xzone, og de der. Men den pollen her må jo endres! Alle har jo negative stemmer nå.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg skal sende inn følgende forslag, da de passer med nivået på de som allerede er på lista:

 

www.snasnespillforgutter.no

www.Gamesforgamersthatarereallygoodwithgames.no

www.techcyberteknogames.no

www.Egkanspela.no

www.supahdupahultrapoweredgamereviewsandsneakpreviewsandcomments.no

www.brødskivemedspillnugattipa.no

www.Egkanknusadegiallespelvispelmothverandre.no

www.Egersåbleikforegerengamer.no

 

 

Edit: Jeg er veldig skuffet over at noen av mine forslag ikke er på lista da de, om jeg kan si det selv, er ganske gjennomtenkt i fohold til mange av de som allerede er på lista. Det ene forslaget mtt står på lista, men det er ikke min adresse som står bak og da er vi jo like langt.

For å være ærlig driter jeg i premiene, men jeg synes det hadde vært stas å få flere av navneforslagene mine på lista.

Jeg synes det er synd at det er total stopp på nye forslag. Det ser i alle fall slik ut for meg da jeg ikke ser noe nytt siden tidlig i går.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Hvis mine forslag fortsatt ikke har gått gjennom, etter to dager, må jeg da gå ut fra at de ble avslått av sjefene? For da har de dårlig smak IMO

Den første planen om hvordan dette skulle gjennomføres, feilet med et brak. Det har ikke vært noe poeng i å legge til flere hundre forslag i en liste hvor systemet for stemmegivning ikke fungerer i det hele tatt. Etter hvert (mandag?) får vi se en liste med 20 endelige forslag. Da først kan du enten klage over at dine forslag ikke kom med, eller juble over at de faktisk ble plukket ut.

Lenke til kommentar

Hei, vi ser definitivt over forslagene som kommer inn! :) Som nevnt blir det en ny avstemming som lanseres på mandag, med redaksjonens 20 beste kandidater. Vi vil imidlertid fortsette med å slippe ut navn i denne midlertidige listen frem til mandag, for å lodde stemningen. Stay tuned, listen oppdateres løpende! :)

Lenke til kommentar
Ok, bra! :) Og da helst én stemme per bruker eller e-post adresse.

For at alle skal kunne stemme, også dei som ikkje har brukar på diskusjon.no må den nye konkurransen og gå på IP-adresse.

 

Så lenge man bruker ip adresse er det jo mulig å jukse, som vi har sett her de siste dagene.

Skjønner jo man gjerne vil ha med så mange som mulig til å stemme, men om dette innebærer at de ikke kan unngå juks bør de la medlemmene bestemme på en ryddigere måte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...