Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Perverst mange forslag her!

Da konkurransen var helt fresh foreslo jeg gameportal.no, og rett etter å ha sendt forslaget fikk jeg med meg at noen hadde foreslått det litt lignende "gamerportalen.no".

Det ga en viss pekepinn på hvor grusomt mange forslag det kom til å komme


born2game.rolf!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Likte veldig godt spillbar.no

 

Er enig der, men synes en engelsk version som GamePlay.no hadde vært bedre....skulle bare ønske at jeg hadde det forslaget.

 

Hvorfor? Er det ikke nok harry-engelsk i den norske nettverdenen fra før? En norsk spillside trenger absolutt ikke et engelsk navn. Det er min mening. Ironisk nok foreslo jeg "thrill.no".

Lenke til kommentar

Hei, bare en update fra redaksjonen: Det jobbes på spreng med å få på plass de 20 utvalgte forslagene. Det er imidlertid fortsatt åpent for å sende inn nye forslag - men vi stenger som tidligere annonsert denne muligheten i dag.

 

Ny poll vil komme opp så kjapt som mulig og blir annonsert på sidene våre - men vi kan dessverre ikke love noe med tanke på tidspunkt der foreløpig. Det som er sikkert er at det blir veldig spennende! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...