Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Jeg hater det, og synes alle bildene var GRUSOMME. Så en fyr i butikken i dag, og tenkte bare: why? WHY? - da jeg så at han hadde goatee. IMO er skjegg og bart stygt, uansett form (ETT unntak, og det er tre-dagers-skjegg, som nesten ikke kan kalles skjegg) Alle mine venninner har samme syn som meg på dette området.

 

Merkelig at meningene er så delte. Jeg har opplevd at noen jenter jubler og andre jenter gråter når jeg har tatt skjegget i jevne perioder.

 

 

Selv har jeg litt skjegg den dag i dag. Så veldig stylet er det vel ikke, lar det gå under haka og kjeven og opp til munnen. Bart har jeg ikke, det kler jeg ikke. :)

 

 

(Forøvrig virker det som om de fleste jenter jeg har spurt om det liker at gutter har litt skjegg. Tror det har noe med modenhet å gjøre, nesten en måte å måle det på for dem. :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha super mario skjegget var morsomt tror jeg skal gro et slikt.

Bare sånn for å med vilje forsikre deg om at du ikke får chicks?

---

Min mening: 1-2 dagers skjegg kan få enkelte til å se mer mandig ut så det passer noen.

Ellers syns jeg ikke at skjegg er noe særlig stilig, og jeg har inntrykk av at de fleste jenter og gutter er av samme oppfatningen.

Det verste jeg ser er langt skjegg (type 1,5cm+) på/under haken. Tar seg aldri godt ut. Ligner for mye på hår man finner andre steder på kroppen.

Lenke til kommentar

Jeg ser ut som en 18-åring uten skjegg (er 31), så jeg prøver å holde meg til det. Men i blant så er jeg litt for grådig med barbermaskinen, og tar mer enn jeg burde. Og da ser det bare litt rart og tamt ut.

 

Fått gode tilbakemeldinger, men så kan det være at folk bare vil være hyggelige da. Kan hende jeg ser dobbelt så dum ut med skjegg som uten.

Lenke til kommentar
cyclo: Farge i skjegg er en finurlig ting.. jeg har av en eller annen grunn noen røde hår her og der i skjegget mitt, selv om alt annet hår er mørkebrunt/svart.

 

 

Det har min bror også. Mørkebrunt hår, antar at han har mørke hår ellers på kroppen også ( :!: ), mens skjegget har innslag av rødt i.

 

 

 

Skjegg kan være ok om det er helt kort, men jeg foretrekker menn uten skjegg.

Endret av millvill
Lenke til kommentar
Selv har jeg bare 3 dagers over hele, kan la det gå ei uke, men med for mye så blir det bare ubehagelig :)

på hvilken måte er det ubehagelig å ha 1-2 ukers skjeggvekst?

Syns det kan starte å klø, men det ofte etter litt lengre tid enn 1 uke, har prøvd å spare i rundt en måned, og var det en lettelse å få det vekk.

Også syns jeg ikke det ser spesielt fint, iallefall ikke på meg, men måtte jo prøves :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...