Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Fyren her var æsj, men skjegget var nice da :D

 

dimitristheocharis5281.jpg

 

Også pent..

 

BradBeard2.jpg

 

Og han her er bare generelt heit :D

 

daniel-negreanu.jpg

 

Og en til som er fin..

03-chinstrap.jpg

 

Dog, jeg må si at jeg i det flest tilfeller må si jeg foretrekker 3-dagers/stylet.. Veldig få av typene min som har "fått" lov til å ikke ha skjegg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sånn har skjegget hvert dei siste gongen jeg har vært ute om helgene.

Haha! Ja foresten... Var vell par mnd siden jeg sto i en burgerkø på byen, og så kommer en kar bort til meg og taffser på trynet mitt og sier jeg har så pent skjegg. Men da hadde jeg ikke den typen som var på bilde da

 

Men jeg har brukt den stilen der i par år nå, burde jeg skifte stil? :p

post-22981-1266889450,9281_thumb.jpg

post-22981-1266889457,8147_thumb.jpg

post-22981-1266889465,4836_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg syns skjegg er hot :D så og si alle typer...

 

typen har laangt ganske bredt og bart, ikke helskjegg nå men hatt det og. han hadde vært mindre kjekk uten. legger automatisk merke til fyrer med skjegg på en positiv måte.

ja, sant at fleste jenter ikke liker det, venninene mine lurer på hva jeg gjør med "skævmannen" min :p

 

også spørs det jo hva slags type jente du er ute etter...vil du ha oslo vestkant berte får du glattbarbere deg og gå i dress... vil du ha en kul, laid back jente går det bra med skjegg ;P

 

jeg mener at om du vil ha skjegg så ha det!! du finner en jente som elsker det (og ikke minst deg, samma hva slags hår du tilfeldigvis har eller ikke har i trynet) før eller siden :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finnesn ingen jenter som syntes skjegg ala noe av dette er annet enn hot.

 

http://tonjeskogheim.blogg.no/images/453500-2-1249583843628-n400.jpg

 

http://halvfull.files.wordpress.com/2009/10/chace-crawford-to-attend-white-house-dinner.jpg

 

Hold det lett, bruk skjeggtrimmer og ikke prøv deg på harrye striper og lignende, som Tyrkere ofte har. Det er også ganske viktig at skjegget er mørkt, mener nå jeg.

Endret av Eoy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...