Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater det, og synes alle bildene var GRUSOMME. Så en fyr i butikken i dag, og tenkte bare: why? WHY? - da jeg så at han hadde goatee. IMO er skjegg og bart stygt, uansett form (ETT unntak, og det er tre-dagers-skjegg, som nesten ikke kan kalles skjegg) Alle mine venninner har samme syn som meg på dette området.

Lenke til kommentar

Heh. Jeg får bidra litt her jeg også. Har hatt fullskjegg i mange mange år. Her i sommer bestemte jeg for å prøve litt mer "stylet" skjegg igjen, slik jeg gjorde da jeg var yngre. Og dermed forsvant mesteparten av skjegget. Fikk beskjed av forloveden min at det kunne jeg bare drite i, jeg kunne godt style skjegget, men det måtte være nærmere fullskjegg. :D

Lenke til kommentar

Hehe, Jeg hadde Goatee før, men nå er den koblet sammen med skinnskeggene så ser mer ut som et litt trimmet helskjegg uten bart.

 

Selv har jeg fått for det meste positive tilbakemeldinger på skjegget mitt.. bart settes ikke like stor pris på pga stikking, men har prøvd meg fram der også tidligere.. Skjegget gjør at man ser en del eldre ut på en bra måte. Hadde nok fått en mindre blid bedre halvdel om jeg fjernet skjegget mitt. Men trives godt med skjegg :)

 

Men det er jo ikke alle som kler skjegg da :)

Lenke til kommentar

Skjegget kan også si noe om hvem man er. For et par år siden plukket vi opp noen haikere i Finland. En fyr fra London og en dame fra Irland. Noe av det første hun sa til meg var om jeg hadde irsk blod i årene (noe som stemmer. går man noen 100 år tilbake i tid, så er jeg av Scotch-Irish opphav). Jeg spurte hvordan i alle dager hun kunne vite det, og fikk til svar at fargen på skjegget mitt var "a dead giveaway".

Lenke til kommentar

har selv et par hvite hår, men det som er spesielt med skjegget mitt er at jeg har en blanding mellom gyllent brunt, brunt og svart. Noe man ikke ser, før man virkelig titter etter. Glemmer aldri det når en venninne nevnte det, før ho begynte å lete etter flere farger, hehe.

 

Personlig så syntes jeg det var og er stas med skjegg. Jeg begynte å gro skjegg når jeg var 16. Hadde skikkelig van-dyke skjegg da. Fikk kjøpe bla på polet som 16 åring uten legg, det var stas det. :D

Lenke til kommentar
Ja samme her. Jeg har hvitt skjegg rett under underleppa, mørkblond på haken hvor det går i en rørlig farge på sidene og mørkere hvor det samles med håret på hodet...

 

Alle spør om jeg farger skjegget for at det skal være slik, men nei... Er natulirg "multicollor" opplegg..

Jau. Skjegget mitt er blanding av 70% kobberrøde og 30% mørke, mørkebrune hår, mens barten og skjegget under underleppa er nesten blondt.

Lenke til kommentar
Ja samme her. Jeg har hvitt skjegg rett under underleppa, mørkblond på haken hvor det går i en rørlig farge på sidene og mørkere hvor det samles med håret på hodet...

 

Alle spør om jeg farger skjegget for at det skal være slik, men nei... Er natulirg "multicollor" opplegg..

Jau. Skjegget mitt er blanding av 70% kobberrøde og 30% mørke, mørkebrune hår, mens barten og skjegget under underleppa er nesten blondt.

skjegget og kinnskjegget mitt er kobberrødt.

barten og "soul patch" er blondt.

hodet mitt er blondt med rødskjær.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Jeg hater det, og synes alle bildene var GRUSOMME. Så en fyr i butikken i dag, og tenkte bare: why? WHY? - da jeg så at han hadde goatee. IMO er skjegg og bart stygt, uansett form (ETT unntak, og det er tre-dagers-skjegg, som nesten ikke kan kalles skjegg) Alle mine venninner har samme syn som meg på dette området.

 

:ohmy: syntes de fleste bildene var kjempestilige! Men, så er jeg gutt da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Skjegg kan være flott, det! Så lenge det ikke er alt for langt, synes jeg ikke skjegg eller bart på noen måter skjemmer et ansikt. Det finnes såklart unntak, noen kler rett og slett ikke skjegg. JEG LIKER SKJEGG.

What she said :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...