Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ganske dugelig skjegg. Er vel nærmest et fullskjegg, bare uten bart og med mer lengde jo nærmere haka man kommer og da en naturlig stripe langs kjevebeinet og opp til ørene og håret. Om jeg ikke barberer meg på en stund derimot får jeg raskt skikkelig fullskjegglook :p

 

Prøver å få enda lengre på hakepartiet.

 

Noen damer liker det, mens andre gjør det ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg får ikke så veldig med bartvekst enda, men det kommer vel en gang :p ( er 20 )

får dog masse ved kjeven, haka osv. ikke veeeeldig tett ennå, men har som regel alltid "grått" siden jeg er litt lat med å barbere meg.

 

Edit: det vi da si "grått" som i grå, og ikke som i å grine :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Uavhengig av hva jenter (eller gutter for den saks skyld) synes om skjegg, beholder jeg mitt. Føler at ansiktet mitt mangler karakter uten.

 

Jeg hadde lyst på ansiktshår da jeg var yngre, men klarte meg uten. For litt siden prøvde jeg å barbere meg én gang, og angret sterkt. Følte nesten ikke for å forlate huset før det hadde grodd ut igjen.

 

Dette til tross for at flere jeg har snakket med synes jeg så bedre ut før. For å gjøre det ekstra vanskelig synes noen jeg ser bedre ut med skjegg, andre uten. Noen liker meg med kort hår, andre med halvlangt. Til slutt må man bare bestemme hva man liker best selv. Ville vurdert å holde meg til en av delene om det var enstemmig vedtatt.

 

Jeg har ikke "fullskjegg", men ca. 1 uke lange stubber i kinnene, og 3 uker over leppa og rundt haka.

 

Interessen hos det motsatte kjønn har ikke forandret seg særlig. Føler en god del jenter er interesserte og flørter med meg, men jeg er ingen Don Juan (dessverre). Akkurat som før anskaffelsen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...