Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv.

 

Hey... Jeg skal ikke uttale meg om mitt eget skjegg(selv om ganske mange andre har gjort så i utlukkende positive ordelag) men ganske mange av de andre i denne tråden vil jeg hevde er meget verdige positive tilbakemeldinger - ikke bare fordi skjegg IMO er heftig, men jeg vil si at der er svært mye pent skjegg ute og går også.

Jeg forstår de positive tilbakemeldingen, det er jo "fett" og "stilig". Men det er ikke pent, man blir ikke mer attraktiv av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt:

mob4.jpg

 

Haha tidenes innlegg!

 

men anyways.

 

jeg er gutt 19år og jeg har lyst på skjegg, men har ikke jevn nok vekst enda. men skjegg kan se bra ut om man har god skjeggvekst. men det passer ikke på alle og det bør friseres litt i form osv

 

syns det er rart at mange jenter ikke liker skjegg ettersom at det naturlig er et tegn på maskulinitet

Endret av weebl
Lenke til kommentar
Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv.

 

Hey... Jeg skal ikke uttale meg om mitt eget skjegg(selv om ganske mange andre har gjort så i utlukkende positive ordelag) men ganske mange av de andre i denne tråden vil jeg hevde er meget verdige positive tilbakemeldinger - ikke bare fordi skjegg IMO er heftig, men jeg vil si at der er svært mye pent skjegg ute og går også.

Jeg forstår de positive tilbakemeldingen, det er jo "fett" og "stilig". Men det er ikke pent, man blir ikke mer attraktiv av det.

 

Jeg er helt uenig.

Lenke til kommentar
Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv.

 

Hey... Jeg skal ikke uttale meg om mitt eget skjegg(selv om ganske mange andre har gjort så i utlukkende positive ordelag) men ganske mange av de andre i denne tråden vil jeg hevde er meget verdige positive tilbakemeldinger - ikke bare fordi skjegg IMO er heftig, men jeg vil si at der er svært mye pent skjegg ute og går også.

Jeg forstår de positive tilbakemeldingen, det er jo "fett" og "stilig". Men det er ikke pent, man blir ikke mer attraktiv av det.

 

Jeg er ikke jente, men jeg kan slett ikke forstå at skjegg ikke skulle kunne gjøre en mann mer attraktiv. Kan godt hende det ikke er stort pluss å ha et digert helskjegg á la julenissen, men jeg er temmelig sikker på at 1-3 cm godt kan gi ganske bra uttelling hos mange.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke jente, men jeg kan slett ikke forstå at skjegg ikke skulle kunne gjøre en mann mer attraktiv. Kan godt hende det ikke er stort pluss å ha et digert helskjegg á la julenissen, men jeg er temmelig sikker på at 1-3 cm godt kan gi ganske bra uttelling hos mange.

Mange ser veldig bra ut med skjegg, ja. :)

 

(Jente, så jeg har rett til å uttale meg. ;) )

Endret av Right
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_Lol_*

Haha, veldig fin oversikt!

Jeg synes at helskjegg, bukkeskjegg eller barbert er finest. Men det er faktisk ikke så viktig i valg av menn. Jeg småforelsket meg blandt annet i en gutt med en stor, ekkel bart med masse matrester. Det var litt guffent, men var jo bare en liten del av ham ;) Dessuten var den morsom.

Jeg liker nok mist veldig velfrisert skjegg, syltynt og feminint og alikevel ikke det minste pent

 

PS: Jeg er forrsten en jente på 19 år

Lenke til kommentar
Tre dagers skjegg er utrolig sexy, men noe annet blir bare alt for harry for min del. Eller vent, de som virkelig har stilen (rocka/death meatal) til det godtar jeg også. James Hetfield har hatt et par stygg-kule skjeggvekster.

 

Tre dagers skjegg ftw!

Ingen får stikke tredagers skjegget sitt mellom bena mine i hvert fall. Jeg er absolutt for goatee.

Lenke til kommentar
Skjegg hjelper som faen når man står ute i 10-15 minus, så det er stort sett litt lengde på skjegget mitt. Men respekterer om en evt kjæreste vil ha det bort da.

Sanne ord:) jeg har ca 5-6cm full skjegg og jeg fryser aldri på halsen. Testa faktisk for 2 dager siden med brødrene mine. vi hadde vært ute i ca 20 minus i en 20 min, de var drit kalde på kinnene og på halsen, mens jeg var varm:)

 

Ingen får stikke tredagers skjegget sitt mellom bena mine i hvert fall. Jeg er absolutt for goatee.

Hvis jeg barberer meg så kan jeg ikke slikke dama på flere dager. Hvis ikke jeg barberer meg like før. for etter bare et par timer så har det vokst såpass at det stikker henne. Fullskjegg ftw

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

3-dagers-skjegg funker for yngre, forutsatt at de har skjeggveksten til å pulle det off.

 

Kinnskjegg funker også, så lenge hårene ikke blir for lange og det ikke går langt ned, Ibsen-aktige varianter er nogo, mens Brad Pitt i Fight Club funker som bare det.

 

Helskjegg kan også se kult ut, men da fortrinnsvis på voksne menn (30 år+). Hemingway er et eksempel på en fyr som det oste mann av og skjegget var nok en del av grunnen til det.

 

Velstelt skjegg som kronprinsen har funker også.

 

Sære og uvanlige skjeggtyper kan forsåvidt være kule, men som Dorian Gray er inne på, det er forskjell på noe du synes er morsomt hvis en kompis får det og noe du kunne tenke deg å anlegge selv. Det gir deg særpreg og skiller deg ut, men det ser jo ikke pent ut.

Lenke til kommentar

Bart kan jo være awesome! Den "pencil" med en liten vri er jo så absolut en klassiker i disse dager.

Selv pleier jeg ikke å ha noe annet enn barbert og noen ganger 3-dagerskjegg.

 

freddy-bart.JPG

aaawesooome!

 

Eneste grunnen til at jeg ikke fyker rundt med en sånn kødde-bart er fordi jeg ikke har skikkelig anlegg til det enda :(

 

Styggeste jeg vet er unge folk som går rundt med en skjeggstuss på haka. Synes det ser helt latterlig ut jeg

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

første mening: ÆÆSJ nei..

 

andre mening: noen.. NOEN få gutter kan faktisk pulle det off.. men det er ytterst sjelden å det er pga de er pritty amazing fra før.. :p

 

 

men sånn generellt: ingen ansiktshår (øyenbryn er sef. lov), normal mengde hår på hodet å jo mindre kroppshår som mulig = en 6er i min bok :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...