Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes skjegg er greit jeg. Fattern hadde helskjegg, og selv har jeg helskjegg.

 

Enkelt og greit fordi kvinner flest foretrekker at man ikke har noe slikt, og nå er jeg singel, så da nyter jeg det hele.

 

Pluss at det er jævlig deilig med skjegg om vinteren. Jeg jobber ute hver dag, og synes det er greit med litt "beskyttelse" i trynet. Eneste ulempen er jo da snørr/istapper fra barten og sånn, men det overlever jeg.

Lenke til kommentar

Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv.

Lenke til kommentar
Alle bildene som er blitt postet som ikke har vært Colin Farrell eller Johnny Depp har sett helt jævlig ut. Jeg er enig i at Frank Zappa er stilig, men det ser ikke bra ut. Jeg hadde aldri gått for det selv, og hadde sett straks mye verre ut om jeg gjorde det. Det er som en morsom tatovering, men skryter av den til den som har den men ikke faen om man vil ha noe så dumt selv.

 

Hey... Jeg skal ikke uttale meg om mitt eget skjegg(selv om ganske mange andre har gjort så i utlukkende positive ordelag) men ganske mange av de andre i denne tråden vil jeg hevde er meget verdige positive tilbakemeldinger - ikke bare fordi skjegg IMO er heftig, men jeg vil si at der er svært mye pent skjegg ute og går også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...