Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om skjegg?


Dammed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei til skjegg :p Det finnes noen ytterst få som ser bedre ut med skjegg, men det er så få at man burde ikke satse på at man er en av dem :!:

Enig. Og bart uten skjegg er der verste som finnes.

 

Nei til skjegg :p Det finnes noen ytterst få som ser bedre ut med skjegg, men det er så få at man burde ikke satse på at man er en av dem :!:

Enig. Og bart uten skjegg er der verste som finnes.

Lenke til kommentar
Det er fin linje mellom litt sexy ikke-barbert-stubber og alt for fikset.

Generelt sett vil jeg vil kanskje si nei, men det er ganger hvor det er dritsexy også. Her f.eks.:

jeg holder på å anlegge ca det samme selv. håper det blir bra.

får evt uploade et bilde etter jul hvis det blir bra :p

Endret av fredrik
Fjernet sitering av bilde
Lenke til kommentar

Nå er det jo slik da, at ting skal gjerne stå litt i stil. Colin Farrel har f.eks utseende med seg fra starten av, og kan kle det litt, men det er ikke dermed sagt at en stil som er kul på noen er kul på alle.

 

Selv er jeg motstander av alt annet enn kort skjegg. Og, har man ikke jevn skjeggvekst bør man i hvert fall unngå 3-dagersen. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes skjegg kan passe til veldig mange, men og motsatt. Finnes noen som akkurat har begynt å få hårvekst i trynet, og da tror de at det bare er GO til å gro skjegg. Søskenbarnet mitt har en "goatee" på haken, men ser mer ut som punghår limt på på haken. Mopedbart er like lame.

 

Jeg satser på å få en dugelig bart til russetiden. Går andreåret nå, og jeg håper hårveksten på overleppa får seg en liten boost slik at jeg rekker barten til russebildet.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+5132

Da tror jeg Short Boxed Beard er penere, men jeg har ikke sett skikkelig bilde av deg da så er litt vanskelig å si.

Uansett er skjegg hawt, det finnes noen unntak, men generelt sett er skjegg JAJAJA. Skjønner meg ikke på alle de andre jentene som er anti-skjegg. :p

Lenke til kommentar

Skjegg er ikke noe særlig. Aldri likt det, og kommer sannsynligvis aldri til å like det heller. Huff a meg. Den eneste (!) personen jeg har sett som har kledd skjedd av noe slag var en villmarkstype (ala Lars Monsen bare yngre og mindre stygg) som hadde sparrow - i en flette. Det var stilig. Men ellers? Huff.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...