Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor lang tid det tar før man kan bade i f.eks. saltvann fra man tar en surface piercing? Vet ikke om sted på kroppen kan ha noe å si på tida?

Hadde vært kjipt å gått hele sommeren uten å kunne bade :p

Jeg spurte PinPoint i Oslo og fikk svar at man burde være forsiktig med bading i alle fall den første måneden. Jeg spurte i forbindelse med ørepiercing om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid det tar før man kan bade i f.eks. saltvann fra man tar en surface piercing? Vet ikke om sted på kroppen kan ha noe å si på tida?

Hadde vært kjipt å gått hele sommeren uten å kunne bade :p

 

Har selv piercing i navelen, og ble opplyst om at det holdt å vente en uke eller to, da saltvann hjelper hullet å gro. Basseng/klorvann, skal du derimot være forsiktig med, og vente en mnd.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Tenker framtidsrelatert; vil ikke ende opp med en rekke misdannede tattoveringer, med sprekker og slitasje :b

Jeg ville vært litt forsiktig med tanke på graviditet, ja. Så jeg for min del ville unngått nedre del av magen, i alle fall. I alle fall etter litt google bildesøk.

 

2cftlib.jpg

 

Men ellers ville jeg sett oppover i familietreet, og spurt mødre om hvordan graviditeten gikk for dem med tanke på strekkmerker. Er de dekket ville jeg unngått hele mageregionen, har de noen få striper ville jeg i alle fall trygt tatt oppe i mageregionen.

Lenke til kommentar

Vondt og nasty. Smykkene ser ut til å være så tunge at hullene har blitt deformert, og det ser ut til at vevet er litt irritert og småbetent rundt spesielt det ene.

 

Spørs om ikke han der har gått over grensa mellom sunt uttrykk for individualitet og sinnsforvirret selvskading.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke pain x10 å ta tattoo på håndleddet?..Tenkte kanskje på siden av kroppen, rett ovenfor midjen, over ribbebeina.. men er redd den skal bli ødelagt hvis jeg blir gravid, eller går mye opp/ned i vekt?

 

Generelt er det vel sagt at ribbeina er verre enn håndledd, men det er åpenbart veldig individuelt. Min på ribbeina gjorde absolutt ikke vondt. Har ikke bilde av min nå, men den er helt nederst på ribbeina, helt midt på kroppen sett fra siden. Følger liksom de nederste ribbeina. Tatovøren sa at den plasseringen er rimelig trygg mtp. graviditet, det er verre lengre ned og fram sa han :)

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...