Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Kanskje på grunn av at tungen kan heve?

Der ble fisken bra igjen?

 

Tenkte ikke så mye på det siden tungen min ikke hadde noe hevelse.

Kanskje en liten en eller noen timer etter stikket, men det var stort sett alt.

 

Har egentlig alltid vært heldig med alle piercingene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piercingen i seg selv er jo ett åpent sår, i munnen, hvor en inntar drikke. Da tenker iallefall jeg at man blir lettere full i den forstand at alkoholen tas direkte opp i blodet.

 

Jeg drakk ikke noe alkohol på flere uker etter at jeg tok piercingen, så jeg kan ikke svare fra egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Som sagt, så var dette på den samme dagen jeg tok den. Har ikke følt noen spesielle endringer på alkoholpåvirkningen i de 4 årene jeg hadde den, foruten den første dagen.

Da var det vel sikkert psykisk da.

Lenke til kommentar

Skal ta tatovering med veni, vidi, vici som utgangspunkt. Det skal være med i tatoveringen. Men jeg trenger et bilde, symbol e.l som kan høre med til dette. Jada, jeg vet man helt skal finne noe en liker selv... Men jeg skal tegne min selv, og trenger noen ideer. Det er helt i tenkefasen, og lenge til jeg skal ta den, så slapp av. Jeg tenkte på en karpefisk, men tenkte det ble litt for detaljert med tanske på plassen jeg skal ha den på. Som blir øvre del av baksiden på leggen. Noen tanker?

Lenke til kommentar

Hei forum, lenge siden.

Er inne i en litt interessant deal om dagen. Onkelen min, som også er en av mine beste venner, men desverre ( eller skal jeg si heldigvis ) ikke noen fan av kroppskunst, har sagt seg villig til å betale for en tatovering.

 

Hans filosofi er at det ikke finnes et eneste motiv i verden som et menneske kan like å ha på kroppen mer en 10 år inn i fremtiden, og etter en liten diskusjon har vi blitt enig om følgende:

 

Jeg går grundig til verks for å komme opp med 10 motiver som jeg liker veldig godt, og som jeg mener jeg kan ha på kroppen til dagen jeg dør. Jeg velger plassering, og jeg velger størrelse og alt av utførelse.

 

Ut av disse 10 motivene skal onkelen min velge den har tror jeg kommer til å angre mest på om 10 år. Han skal også betale for den. Er allerede godt igang inne i tenkeboksen. Dette her er bare en for god deal til å gi opp.

 

 

-Detectable

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaring med levetiden på "dermal anchors"? Håndledd spesifikt.

 

 

Har hatt 5stk på undearmen og 2 på brystkassa.. og lengste levde vel i max ett halvår før den fant det for godt å ta kvelden.. Men plassering osv har mye og si vil jeg tro. Og det blir fine arr av dem i ettertid også:D

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Iallefall en som ikke er engstlig for å skille seg ut...

 

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10086709

 

Kill it, kill it with fire!

 

Det hjelper nok ikke. I følge myter så er det primært en trestake gjennom hjertet som må til. :p

 

Forøvrig så har jeg funnet at ettersom jeg ikke får råd til å begynne på sleeven på høyrearma så kan jeg i det minste få spart opp til håndleddstatoveringen som jeg skal ta på venstre hånd.

Har bestemt meg for å gå for en 35mm rull rundt. Regner med det er litt risky med tanke på at det er små marginer som skal til for at det kan bli dårlig.

istockphoto_3642742-single-frame-35mm-film-sprockets-isolated.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...