Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Frister og prøve å åpne piercingen i øyenbrynet igjen. Ble så lei piercingen der når halve klassen plutselig fikk hull der og.

Hva studerer du? Om du uansett tenker på å få piercingen igjen anbefales det at du tar turen til et studio.

Lenke til kommentar

edit: Slenger inn ett lite spørsmål, hvilke studioer anbefales i Bergen når det kommer til tatoveringer? Let's Buzz eller Leading Light var de jeg tenkte meg.

 

Let's Buzz er stedet jeg har inntrykk av blir oftest anbefalt i Bergen. Jeg har en derfra og skal ta min neste der når jeg har valgt hvilken av mine 2 tattoo planer som blir den neste.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål :blush:

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål :blush:

 

Nå ble jeg nyskjerrig her, hvordan ser dette ut? Bilde?

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med å "velge seg" tattovør? Er helt ukjent på dette feltet. Jeg har lyst å tatovere meg på Let's Buzz i Bergen, men jeg aner ikke hvilken tattovør som vil være den beste, eller om jeg i det hele tatt trenger å velge en spesifikk en, da jeg skal ha en ganske enkel tatovering (g-nøkkel og c-nøkkel flettet sammen til et hjerte, i svart/grått, ikke veldig stor). Sorry om dette er et veldig teit spørsmål :blush:

 

Nå ble jeg nyskjerrig her, hvordan ser dette ut? Bilde?

G__and_C_key_tattoo_by_MIMItheangel.png

Noe slikt vil jeg tro? Google.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Tenker å ta min 2. tattovering, det latinske uttrykket "Audere est facere" (to dare is to do) - men aner ikke hvor jeg skal plassere denne. Forslag, anyone? :)

 

Legger også ved et random bilde av samme tattoveringen - men min skal helst være litt mindre, tenker jeg.

 

(er også veldig usikker på hvilken skrifttype jeg skal ha ;s)

post-246447-0-81303500-1306352514_thumb.jpg

post-246447-0-07180300-1306352534_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du kan jo velge noe failsafe og ta underarmen, håndleddet, leggen eller kanskje skulderen?

 

Er ikke pain x10 å ta tattoo på håndleddet?..

Tenkte kanskje på siden av kroppen, rett ovenfor midjen, over ribbebeina.. men er redd den skal bli ødelagt hvis jeg blir gravid, eller går mye opp/ned i vekt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man må lide for skjønnheten! Vet forøvrig ikke om det er vondt, jeg har ingen tatoveringer.

 

Er du redd for at den skal bli ødelagt regner jeg med samme prinsippet gjelder deg som de som tror at tatoveringene blir ødelagt om man trener og bygger muskler - altså er det liten sansynlighet, med mindre du skulle gå ekstremt opp eller ned i vekt. Akkurat hva gjelder graviditet vet jeg ikke, men forestiller meg at det ikke skal være et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...