Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Vondt og nasty. Smykkene ser ut til å være så tunge at hullene har blitt deformert, og det ser ut til at vevet er litt irritert og småbetent rundt spesielt det ene.

 

Spørs om ikke han der har gått over grensa mellom sunt uttrykk for individualitet og sinnsforvirret selvskading.

Fikk meg til å tenke på kjære Rolf fra Tyskland. 50 år. Har møtt'n et par ganger, snål type.

 

post-86885-0-53954400-1306534579_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke pain x10 å ta tattoo på håndleddet?..Tenkte kanskje på siden av kroppen, rett ovenfor midjen, over ribbebeina.. men er redd den skal bli ødelagt hvis jeg blir gravid, eller går mye opp/ned i vekt?

 

Generelt er det vel sagt at ribbeina er verre enn håndledd, men det er åpenbart veldig individuelt. Min på ribbeina gjorde absolutt ikke vondt. Har ikke bilde av min nå, men den er helt nederst på ribbeina, helt midt på kroppen sett fra siden. Følger liksom de nederste ribbeina. Tatovøren sa at den plasseringen er rimelig trygg mtp. graviditet, det er verre lengre ned og fram sa han :)

 

Hmm.. En tattovering varer livet ut, så 30-60 min smerte fordelt utover resten av livet, er egentlig ikke mye å klage over. Må nok lide for skjønnheten, som det så fint heter.

Min mor fikk svært lite strekkmerker i henhold til graviditeten, så jeg skal nok være relativt safe. Planen er å ta den litt lenger oppe en din - rett under "bh-strikken". Er ganske tynn på dette partiet, og kan kjenne ribbeina, så blir spennende dette :p

Antar det blir en smule verre enn tatto på baksiden av skuldra..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det noen forskjell på å strekke i nesevingen enn i f.eks øret? Jeg tenker ikke på store strekkinger...

Nesevingen består jo av brusk, så det blir vel i tilfelle som å strekke brusken i øret, og ikke flippen, om jeg ikke tar helt feil.

3-4-5 mm skal kunne derfor kunne lukke seg om du tar ut smykkene ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...