Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Og der var jeg ferdig. Hvordan skal Jax klare å snakke seg ut av den siste situasjonen?

 

Edit: Jeg den eneste som syns det var tendenser til kaos mot slutten? Hvem som skulle drive hva, hvem som skal selge videre osv osv.. Nesten ikke til å bli klok på hvem som endte opp med hva. :hm:

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Og der var jeg ferdig. Hvordan skal Jax klare å snakke seg ut av den siste situasjonen?

 

Edit: Jeg den eneste som syns det var tendenser til kaos mot slutten? Hvem som skulle drive hva, hvem som skal selge videre osv osv.. Nesten ikke til å bli klok på hvem som endte opp med hva. :hm:

Jax har jo alibi for hele kvelden/dagen. Han var jo sammen med de andre medlemmene i iskremsjappa der han sa hadet til alle sammen. Usikker på hvordan tidsrommet er, hvor lang tid det tok fra Gemma drepte Tara til Jax kom hjem. Forhåpentligvis har de kompetent nok politi til å slå fast at Roosevelt og Tara var døde før Jax kom, samt understreke at våpenet til Jax aldri ble fyrt av.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Gemma, ass.. :(

 

 

Aldri likt henne, ikke siden første episode.. Hun har noen få øyeblikk hvor hun er skikkelig bra, men stort sett så er hun veldig irriterende! Håper Jax finner ut av hva hun har gjort, og at hun ryker med..

 

 

Er dog litt redd at de avslutter "historien" om Sons of Anarchy "billig" ved å la Jax og kanskje et par andre hovedpersoner dø..

 

Vi får se..

Lenke til kommentar

Tror Gamma valgte en vilkårlig en, for å finne en å legge skylden på, vekk fra henne..

 

Litt irriterende at han alltid hadde munnbind på, for "generelt" så pleier det jo å være en stor greie i serier og filmer at man skal få de til å innrømme ugjerningen før de blir drept..

 

"Let me hear you say it!"

 

 

Men, ikke nå at han er uskyldig..

Lenke til kommentar

Ja tenkte på det samme. La stakkaren få lov til å snakke før torturen starter hehe. Hadde han fått lov til å snakke så kunne Jax ha fått bekreftet at han ikke var i nærheten av det huset når Tara ble drept, men det kommer sikkert frem etterhvert. Krig med kineserne, viser seg sikkert at han var sønnen til en big shot triad king eller noe sånt, også kommer det "what are you talking about, he was in fucking Honk Kong at the time of the murder of your wife!". "Oh shit, that means my mom lied to me and killed Tara".

 

Håper Juice klarer seg ja. Han kan jo stikke til Idaho som Gemma så fint foreslo. Den staten er vel på størrelse med finland, kanskje litt mindre, men kun skog og fjell.

Lenke til kommentar

Jesus, det var en time og et kvarter av livet mitt jeg aldri får tilbake. For et gjesp denne serien har blitt. Jeg er så lei av "the club" og idiotiske avgjørelser og hevntokt og at de alltid skal være på kanten av stupet hele jævla tiden .. det er kanskje realistisk (jeg tror egentlig ikke det), men det er ikke bra TV. Og hele greia med hvordan Gemma legger skylden på kineserne? Kunne de virkelig ikke komme på noe bedre?

Sons of Anarchy var på sitt beste da de stort sett drev med småkriminelt faenskap og humoren sto sterkt. Nå skal det være så dørgende alvorlig hele tiden, og det verste er at jeg nesten må se det ferdig.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...