Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er fra Newcastle, England. Aksenten hans er helt sær når man hører den i intervjuer o.l. I det siste er det mange som har kommentert på at aksenten har vært litt "off" de siste episodene, spesielt når han roper.

Det merket jeg og. Visste at han var brite, og newcastle-aksenten er gankse fæl i seg selv :p

 

Men det var en veldig bra episode :) Trodde nesten SOA skulle ta en dexter, men ser ut som det blir bedre nå. VELDIG gledelig :)

Lenke til kommentar

Som jeg diskuterte med Heilage, SoA er bedre når den ikke tar seg selv så seriøst.

 

Sesong 4 var bra når den var seriøs inntil den sesongfinalen der som var så surrealistisk at det var latterlig. Det virker litt som at Sutter når han velger å gå mørk på ting for tida at han tar det i noe mer i en forstyrrende bane enn på en tiltrekkende måte. Det virker ikke som han klarer å tilbake til det som gjorde nesten hele sesong 4 så bra, ved unntak av den siste timen.

Lenke til kommentar

Man skulle jo tro at den undersøkelsen av Tara etter "angrepet" ville avdekket at hun aldri var gravid i utgangspunktet, eller?

 

Skjønte ikke dette helt. Kan du utdype? Var hun ikke gravid i det hele tatt?

 

 

Sjokkerer igjen denne Sutter. Skjønner at Tara gjorde det hun kunne for å få Gemma vekk altså. Og at hun vil vekk fra Charming. Har heiet på henne. Blitt litt usikker på hvem jeg liker nå da. Wendy og Unser kanskje. Nero, Chibs og ex prospect'en.

Lenke til kommentar

Nei, det var kun for å manipulere Jackson til å signere restraining-order (med skilsmissepapirene lurt gjemt imellom) slik at hun kan få vekk Gemma fra ungene. Så du ikke blodposen Tara la inni kjolen før Gemma braste inn på kontoret hennes?

 

Ah, stemmer selvsagt. Det jeg trodde det måtte være. Var veldig trøtt i går før jeg så episoden. Thanks!

 

Skal ikke undervurdere Tara altså. Skjønner at hun gjorde det da. Gemma er fette gærn. Ingen sympati med henne. Vet ikke hvordan dere andre tenker der. Hun lever i den verden der de ungene er like mye hennes som Tara sine. Nero føler jeg mer med.

 

Må huske på at Gemma var med på drapet av JT. Og, skal jeg tippe, så tror jeg hun var minst like mye med på det som Clay. Ergo, burn baby. Burn.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om Tara klarer stikke av jeg, virka litt som second thoughts i siste delen av episoden (ved sengekanten)..

 

Om jeg har klart å følge med da, for det er vel å ta ungene og stikke som er planen? Eventuelt fengsel og få ungene overført til sykehus-veninnna?

Endret av iNzzain
Lenke til kommentar

Som nevnt over. Hvordan er det mulig at Tara aldri var gravid, men likevel klarer hun (og jeg antar at den andre legen bekreftet det) å selge historien om at hun mistet barnet? For å kunne si at man har mistet et barn må man jo faktisk vært gravid, eller er det ingen spor etter et så gammelt foster? Skjønner det virkelig ikke.

 

Eneste jeg kan tenke meg er at Tara mistet barnet i fengslet og at hun utnyttet dette til å legge skylda på Gemma (som tross alt har en del av skylda for at Tara havnet i fengsel). Og at hun da faktisk var gravid, men fant ut at hun hadde mistet det og at det legene fant ut nå var fosteret som døde mens hun satt inne.

Lenke til kommentar

SPOILER'ish

 

 

 

Vel, nå fikk vi svar på hvordan den graviditeten gikk gjennom systemet. Jeg klarer ikke helt se hvordan dette skal bli en slags form for "happy ending" for Tara, og jeg som hadde et håp om at hun skulle komme helskinnet gjennom serien :/

 

Var det noe symbolikk eller lignende som gikk over hodet mitt helt på slutten med hun som rotet i de søppelcontainerne? Jeg klarer ikke helt pusle sammen hva det skulle være med henne siden hun fikk så fokus helt på slutten, annet enn at hun ligner på moren.

post-17606-0-34364200-1383772328_thumb.png

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Diverse oppsummerings-artikler jeg har kommet over er også sikker på at det er moren. Hun har også vært med flere ganger før i tidligere sesonger. Den ene gangen i Belfast.

 

tumblr_lv1jxqoF4Z1qkfhppo1_500-1.jpg

 

S03E11_Homeless_girl-650x365.jpg

 

 

 

 

Jeg elsket denne episoden, den var i tillegg over en time lang! Clay var bare helt fantastisk.

 

 

tumblr_mvupyicx0p1qcxymno1_500.gif

Lenke til kommentar

EDIT: Også litt spoileraktig

 

 

 

Har ventet på Bag lady i denne sesongen. Sutter har hele tiden vært litt avvikende i spørsmål om bag lady, eller ofte spøkende. Selv er jeg overbevist om at bag lady er en vital del av historie arken som foregår i Sutters hode. Det kan ikke være tilfeldig, Er også overbevist om at bag lady er moren til jenta

 

Utrolig digg at Clay tar over Otto`s væremåte i fengsel

 

Flott lang episode.

Endret av indomitable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...