Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeeeeeeei! Neineineineinei! RIP Bobby...

 

Så du noe jeg ikke så? Så bare øyet i boksen og den videoen jeg, og folk kan leve selv med øye vekk og tortur gjennomgått.

 

Ingenting som tilsier at Bobby må være død. For Marx er jo det å holde på Bobby fordi SAMCRO uansett hva vil angripe han mer lurt enn å drepe han med en gang. Ihvertfall hvis denne serien har noe form for logikk igjen i den utdaterte nøtta til Kurt Sutter.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nå ble jeg faktisk litt usikker, fikk vi noen gang sett at han Presidenten avslørte til kineserne hvor våpnene og alt det der var lagret? Etter "talen" hans i dag begynner jeg nesten å tro at han ikke avslørte dem, og at det er noen andre som tystet.

Hvis jeg ikke husker helt feil da..

Lenke til kommentar

Sjarmerende at Jax har begynt å lyve til sin egen klubb også (da han skjøt han andre fordi han mente faren tok selvmord, og så sa til klubben at det var fordi han hadde "innrømt" at han avslørte dem).

Han er i tillegg en ekstremt dårlig pappa, han ser jo ikke barna sine annet enn hvis han tilfeldigvis stikker innom huset og de ligger og sover..

Lenke til kommentar

Ser ut til han begynner å miste grepet om klubben og nå er han den eneste som vet at det kan være en annen potensiell rotte i klubben. Hadde ikke forventet at han faktisk var naiv nok til å tro at Marks ville levere tilbake Bobby når han ikke fulgte alle instruksene. Han er jo som han selv sa, i null posisjon til å gjøre et spill. Marks har ingen familie eller nære og er da heller ikke sårbar, noe som Jax er og Marks vil vise tydlige at han ikke enkelt og lett kan fjernes som andre.

Lenke til kommentar

Hadde nesten forventet at Happy hadde ligget oppe på det lille fjellet i bakgrunnen med en jaktrifle for så å skutt hånden til Pope når han tok opp den Colten fra rompa til Bobby, men men. Selvfølgelig stoler dem på en fyr som stukket dem i ryggen et X-antall ganger allerede. (Det med tanke på at Happy er en krigsveteran og hadde på en måte vist noen marine skills)

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Kan være begge, men serien har generelt god casting synes jeg (fremdeles god casting betyr jack shit om bruken av skuespillerne er elendig). Men denne sesongen virker det som den har vært litt på latsiden. I mean, åpenbart amerikansk-italiener som latino? Noe slikt kan jeg aldri huske at serien har gjort.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...